اخبار استان خراسان رضوی

ارسال به دوست

نام شما :
نام دوست شما :
ایمیل دوست شما :

×

اشتراک گذاری


×

برگزاری دومین جلسه شورای مشورتی رابطین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی

  • 1396/01/23
  • 0
  • 5005
  • نوشته مدیر

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، صبح امروز دومین جلسه شورای مشورتی رابطین ستاد بازسازی استان در ادارات برگزار شد. در این مراسم که شانزده نفر از سرشاخه های رابطین از ادارات مختلف استان حضور داشتند، پس از بررسی مصوبات جلسه نخست، راهکارهای ارتقاء سطح جذب و مشارکت ها از طریق تعامل با ادارات و هم چنین تمرکز بر پایه های مردمی کمک ها مورد بحث و مشورت قرار گرفت.

در این مراسم، جعفر دهنوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با بیان اینکه «راه قدس از کربلا می گذرد» از طریق عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات در عراق و سوریه محقق شده است، اظهارداشت: موج دلدادگی این ملت و محبت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)  مرزهای سیاسی و جغرافیایی را درنوردیده است و این امر را در نزدیک شدن روز ولادت امیرمومنان، حضرت علی (علیه السلام) می بینیم؛ چراکه همه در تکاپو برای تقدیر از پدران خود هستند و پدرانشان را به مثابه حق ولایت امیرالمونین بر امت اسلامی گرامی می دارند.

وی افزود: پیام زندگی زاهدانه، عارفانه و سیاسی حضرت علی (علیه السلام) به همه مسلمانان این است که باید برای اسلام از خود گذشت، سختی و مرارت تحمل کرد و مجاهدت بسیار نمود تا این شجره طیبه الهی با ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) به ثمر بنشیند و درنهایت افتخار کنیم که با جان و مال و آبرو تا آخرین نفس در این راه باقی مانده ایم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت فعالیت مجدانه همه افراد در راه بازسازی عتبات مقدسه خاطرنشان کرد: همه ما نمایندگان ستاد در استان هستیم و باید پیغمبرانی برای ابلاغ این رسالت عظیم باشیم فلذا توجیه فرهنگی ما از پروژه های اجرا شده و دردست اجرا میتواند زمینه ترویج این گفتمان را فراهم آورد.


نظر شما
نظرات کاربران
  • تعداد نظرات : 0
  • نظرات انتشار یافته : 0
  • در انتظار تایید : 0
  • نظرات تایید نشده : 0

Enter Title

ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس

روابط عمومی و معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس


تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک