اخبار واطلاعات مرتبط با حماسه پرشور اربعین حسینی

ارسال به دوست

نام شما :
نام دوست شما :
ایمیل دوست شما :

×

اشتراک گذاری


×

ایجاد ظرفیت اسکان برای 1.8 میلیون زائر اربعین توسط موکب‌های ایرانی

  • 1398/05/04
  • 0
  • 3572
  • نوشته مدیر

به گزارش رسانه‌های جمعی، عبدالمجید بامری در جمع خبرنگاران سمنانی به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در 2 موضوع اسکان و تغذیه زائران اربعین امسال اشاره کرد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اسکان یک‌میلیون و 800 هزار زائر ایرانی در اربعین 98 فراهم‌شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده برای برگزاری هر چه باکیفیت‌تر برنامه‌های اربعین امسال گفت: آمادگی داریم پذیرایی و‌ تغذیه بیش از سه میلیون زائر را در اربعین امسال انجام دهیم.

مسئول اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به لغو صدور ویزا در اربعین 98 افزود: ستادهای اربعین در تمامی استان‌های کشور باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین‌شده شرایط را برای حضور مردم و عاشقان اباعبدالله الحسین فراهم کنند تا با رفاه و آسایش و در کمال امنیت خاطر به این سفر معنوی بروند.

بامری با اشاره به کمک‌های مردمی به امر توسعه حرم‌های مطهر گفت: مردم استان سمنان در سال گذشته یک میلیارد تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند و امسال نیز ستاد بازسازی عتبات این استان تعهد پرداخت و جمع‌آوری بیش از یک و نیم میلیارد تومان را کرده است.

وی بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در اربعین امسال 49 هزار اسکان و بیش از 32 هزار تغذیه و پذیرایی از زائران استان سمنان انجام خواهد شد.

مسئول اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سوی این ستاد برای کمک به مردم سیل‌زده اقصی نقاط کشورمان اشاره کرد و گفت: مردم کمک‌های قابل‌توجهی به این ستاد داشتند.

بامری عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در ستادها و موکب‌های برپاشده در استان سمنان نیز به مردم سیل‌زده آق‌قلا در گلستان و جنوب کشور در لرستان و پل‌دختر بسیار قابل‌توجه و شایسته بود که جای بسی قدردانی دارد.


نظر شما
نظرات کاربران
  • تعداد نظرات : 0
  • نظرات انتشار یافته : 0
  • در انتظار تایید : 0
  • نظرات تایید نشده : 0

Enter Title
ماوس رابرروي اينجا نگه داريد و سپس برروي نوارابزار براي ويرايش متن استفاده كنيد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک