اخبار استان خراسان رضوی

ارسال به دوست

نام شما :
نام دوست شما :
ایمیل دوست شما :

×

اشتراک گذاری


×

گردهمایی خادمین اربعین خطه خورشید

  • 1395/08/08
  • 0
  • 5254
  • نوشته مدیر

به منظور آگاهی مسئولین مواکب با آخرین دستورالعمل ها و سیاست های اجرائی احداث موکب در مبادی ورودی و خروجی شهرهای زیارتی اعتاب مقدسه جهت اسکان و پذیرایی از زائرین پیاده اربعین حسینی جلسه ای با حضور مسعود شوشتری جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با تلاوت کلام وحی و ارائه گزارش توسط دهنوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی  در محل سالن جلسات ستاد استان برگزار گردید.

سپس مدیران محورهای نجف،کربلا ،کاظمین و سامرا هریک با تشریح موقعیت فیزیکی مواکب و امکانات موجود آمادگی خویش را جهت برپایی موکب در موقعیت های تعین شده جهت ارائه خدمت به مجاورین حرمین شریف و زائرین اربعین حسینی  اعلام نمودند .

آنگاه مسعود شوشتری در سخنانی ضمن تشکر از زحمات و برنامه های پیش بینی شده موکب داران خراسانی و تقدیر از عنایت نماینده محترم ولی فقیه و مسئولین استان استمرار فرهنگ اربعین را از برکات همایش میلیونی و جهانی شیعیان عنوان و عشق به اهل بیت ، حفظ وحدت و پیروی از ولایت با بصیرت حسینی را زمینه بیداری جهانی و رمز پیروزی در برابر دشمنان دانست.

ایشان خدمات به زائرین حضرت حسین بن علی (ع) با استقرار 6 قرارگاه را کمک به مردم و دولت عراق در پذیرایی از زائرین حسینی عنوان و اظهار داشت:تکریم حرمت ، عزت ، گشاده رویی ، رعایت بهداشت و کیفیت پذیرایی از انتظارات ستاد خواهد بود.

شوشتری با برشماردن فضائل اربعین در تحکیم وحدت جهان اسلام توصیه نمود، اربعین حرکت ماندگار و به جا مانده از اجداد طاهرین را باید پاس داشته و با قوت و قدرت حرکت نمایش جهانی که خود جوش و با عشق و علاقه پدید آمده را حفظ نموده و دقت نماییم که از بعد سیاسی ، نظامی و فرهنگی به دلیل اختلاف سلایق  و توطئه های دشمنان به بداخلاقی و درگیری منجر نگردد.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، ملت و دولت جمهوری اسلامی را مدافع و پشتیبان ملت و دولت عراق معرفی کرده و داعش و تکفیری ها را دشمن مشترک مسلمانان برشمردو افزود خط مقدم و سنگر اول مبارزه با دشمن ، جبهه عراق، سوریه و یمن است که داعش و دشمنان قسم خورده در پی از بین بردن راس خط مقدم که ایران است می باشند، غافل از آنکه هرکجا ظلم و ستمی بر ملت ها روا گردد ما آنجا حاضریم و کمک های مستشاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس تفکر و اندیشه رهبری و شهدای مدافع حرم صورت می پذیرد.

درپایان شوشتری با تشریح وظایف قرارگاههای مستقر در عراق و اهتمام مسئولین در رفع مشکلات و موانع احتمالی به پرسش های مسئولین مواکب پاسخ گویی نمود.

 

 


روابط عمومی و فـرهنــگی ستــاد بازسـازی عتــبات عـالیــات مشهد مقــدس


نظر شما
نظرات کاربران
  • تعداد نظرات : 0
  • نظرات انتشار یافته : 0
  • در انتظار تایید : 0
  • نظرات تایید نشده : 0

Enter Title

ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس

روابط عمومی و معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس


تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک