اخبار ایران و جهان

ارسال به دوست

نام شما :
نام دوست شما :
ایمیل دوست شما :

×

اشتراک گذاری


×

ارتقاء ساختار ستاد بازسازی عتبات به سازمانی پویا، چالاک و کوچک

  • 1395/12/10
  • 0
  • 5233
  • نوشته مدیر

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک در گردهمایی «معاونان و مدیران ستادهای استانی و ستادهای بازسازی عتبات مستقر در عراق» که در مشهد مقدس برگزار شدگفت: روند اصلاح ساختاری ستاد در دومین دهه از فعالیت خود با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها از دو سال پیش با تغییرات مدیریتی برخی ستادهای استانی آغاز شده است.

وی گفت: انسجام اداری، انضباط مدیریتی، شفافیت مالی، عملکرد سیستماتیک و کوچک‌سازی و پویایی سازمانی ازجمله تحولات ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

پلارک با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در جهت شفاف‌سازی مالی و اطلاع رسانی در خصوص منابع و مصارف مالی، از نظارت دستگاه‌های نظارتی استقبال می‌کند، گفت: هم اکنون ستاد دارای حسابرس رسمی است که بر ریز عملکرد مالی آن نظارت داشته و گزارش آن را به مقامات عالی نظام ارائه می‌کند.

وی بهره‌گیری از توان مدیران موفق کشور را یکی از اقدامات ستاد در جهت ارتقاء ساختار سازمانی آن اعلام کرد و گفت: امروز مدیران پروژه‌های بزرگ ستاد از مدیران خوش‌نام و با سابقه درخشان هستند که به‌دلیل ارادت خالصانه به آستان اهل بیت با حقوقی اندک و بدون دریافت حق ماموریت مشغول خدمت در اعتاب مقدسه هستند.

وی گفت: هم اکنون سه پروژه بزرگ توسعه حرم مطهر علوی بنام صحن حضرت زهرا(س)، توسعه حرم امام حسین(ع) مزین بنام صحن عقیله بنی هاشم(س) و طرح لاغرسازی و تقویت ستون‌های اطراف مضجع مطهر سیدالشهدا (ع) که از نظر مهندسی و فنی بسیار پیچیده هستند به دست مهندسان ایرانی درحال اجراست.

وی اظهار داشت: از تمامی مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات در سراسر کشور و مستقر در عراق انتظار داریم تا در جهت اجرای این «ابر پروژه‌ها» با دقت بالا و البته کمترین هزینه همت مضاعف خود را به‌کار گیرند.

پلارک گفت: عوامل اجرایی این پروژه‌ها اعم از نیروهای متبرع و پیمانکاران با عشق و ارادت بدون چشم داشت مالی و حتی اسکان در کانکس‌های موقت به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیران ستاد استان‌های بازسازی عتبات عالیات می‌خواهیم راهکارهای لازم جهت آسان شدن امور برای کمک مردم و خیرین را اجرا کنند.


نظر شما
نظرات کاربران
  • تعداد نظرات : 0
  • نظرات انتشار یافته : 0
  • در انتظار تایید : 0
  • نظرات تایید نشده : 0

Enter Title

 

 

ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس

روابط عمومی و معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس

 


تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک