صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
بازدید نماینده ولی فقیه از کارگاه درب های حرم امامین جوادین (ع)

تاریخ ایجاد   جمعه, 21 تیر 1398     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به همراه  حجت الاسلام گرکانی از دفتر ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با مشایعت حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و آقای پارسا مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی  با حضور در کارگاه درب های حرم امامین جوادین (ع) از روند ساخت این درب ها دیدن کردند 

در حاشیه این بازدید حجت الاسلام و المسلمین محمدی ضمن تقدیر از ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت : این استان همیشه جزء ستادهای پیشرو و فعال در بازسازی عتبات عالیات بوده است و مردم ولایتمدار و محب خراسان رضوی با ارادت به اهل بیت (ع) و تقرب به امام هشتم حضرت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قدم های بزرگی برداشته اند خصوصا در کاظمین که امامین جوادین (ع) پدر و پسر بزرگوار امام رضا (ع) را در خود می بیند .

وی افزود : کارهایی که در عتبات عالیات در بخشد بازسازی و توسعه انجام میشود برگ زرینی از عشق و ارادت مردم ایران به اهل بیت (ع) است که در طول تاریخ نیز همواره شاهد آن بوده ایم . این گونه فعالیت ها قطعا با لطف و کرم اهل بیت (ع) بوده است و کسانی که در این راه قدم بر میدارند جزء صالینی هستند که باقیات و الصالحات برای خود ثبت و ضبط میکند . ان شاء الله خدا به همه ما توفیق دهد جزء ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت باشیم و به شما که در این راه انجام خدمت میکنید توفیق روزافزون عنایت کند .

 

  

  

  




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک