صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
تاکنون 65 موکب اربعین حسینی خراسان رضوی موفق به ثبت نام شده اند

تاریخ ایجاد   يکشنبه, 17 شهریور 1398     بازگشت

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، جلسه اربعین حسینی استان با حضور آقای پارسا مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ،  دکتر براتی  معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی و سایر اعضاء برگزار شد 

در ابتدای این جلسه آقای پارسا ضمن تسلیت فرارسیدن ایم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت : تاکنون 65 موکب اربعین حسینی برای خدمات دهی به زائرین پیاده اباعبدالله الحسین (ع) ثبت نام کرده اند و باتوجه به مهلت باقی مانده قطعا این تعداد افزایش خواهد یافت .

باتوجه به بازدیدی که در هفته گذشته داشتیم ان شاء الله مشکل خاصی برای استقرار مواکب نداریم و مشکلات جزئی باقی مانده نیز در حال مرتفع شدن هستند.

باتوجه به اینکه امسال شاهد رشد حضور زائرین خواهیم بود مواکب ما نیز با رشد کمی و کیفی برخوردار خواهد بود به نحوی که امسال 22 شهرستان استان درگیر اربعین شده اند بنحوی که سال کذشته 15 شهرستان موکب داشتند .
باتوجه به ثبت نام ها مجوزهای تعدادی از مواکب آماده شده که تحویل موکب داران گردیده است.

در حاشیه این جلسه دکتر براتی گفت : در جلسه کشوری که هفته گذشته در خصوص اربعین تشکیل گردید از عملکرد مثبت استان تقدیر شد که امیدواریم این روند امثال در بحث خدمات رسانی به زائرین رشد چشمگیری داشته باشد .خصوصا که امسال شاهد حضور بیشتر زائرین خواهیم بود . ضمن آنکه باید در ترویج فرهنگ حسینی که هدف این پیاده روی است بیش از پیش کوشا باشیم .
براتی افزود : برنامه ریزی اربعین باید به نحوی باشد که میزبان اصلی مراسم عراقی ها باشند و ما آنجا حتی باحضور گسترده مواکبمان میهمان باشیم و باید در این بین تعامل بیشتری بین موکب داران و مسئولین دو کشور باشد که نتیجه آن نشر فرهنگ رضوی و حسینی خواهد بود .
وی افزود مرز خروجی استان مرز مهران و شلمچه است که ان شاء الله با صدور مجوز خروج موکب ها اعزام موکب داران و وسایل سریعتر انجام گردد.

همچنین باید برنامه ریزی شود مواکبی که در استان به زائرین امام رضا خدمات دهی میکنند سریعتر برگشته و برای 28 صفر آماده باشند 

 

  

  

  




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک