صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد

تاریخ ایجاد   چهارشنبه, 27 شهریور 1398     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، در این همایش که با حضور جمعی از موکب داران اربعین حسینی و علما و روحانیون در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، خطبا، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) از کشور عراق به سخنرانی، مدیحه سرایی و مرثیه خوانی پرداختند.
حسین اکبری رئیس کمیته فرهنگی همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی در ابتدای این همایش ابراز کرد: امام حسین(ع) کشتی نجات است و ما باید در این کشتی نجات به آرامش برسیم و پیرو این امام بزرگوار باشیم.
وی ابراز کرد: خادمی توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود تمام خادمان در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار هستند.
این مقام مسئول تصریح کرد: متاسفانه انسان‌ها به دلیل سلطه جهانی، نژادپرستی و تکفیر و تندروی با هم دچار اختلاف شده اند که تنها با تمسک به قرآن و پیروی از ائمه اطهار(ع) می توان این اختلافات را از بین برد.
اکبری خاطرنشان کرد: تمام شیعیان با حضور پر شور خود در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، با این امام همام تجدید عهد و پیمان می کنند و ارادت و عشق خود به این امام بزرگوار را نشان می‌دهند.

 

 

  

  

  

  

  

  

  




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک