صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
عملیات ساخت صحن حضرت زهرا (س) تا پایان سال به اتمام می‌رسد

تاریخ ایجاد   جمعه, 8 آذر 1398     بازگشت

مجید نامجو در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ۱۴ سال از فعالیت ستاد عتبات عالیات در عراق می‌گذرد. در ابتدا مرمت حرم‌های مطهر انجام شد و در گام بعد پروژه‌های توسعه با هدف رفاه زائران که عمدتا ایرانی هستند در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: کاری که ما در عراق انجام می‌دهیم در استان‌های نجف، کربلا، سامرا و کاظمین در راستای بازسازی و خدمت به محبان اهل بیت علیهم السلام است.
جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: بزرگترین کار ما در حال حاضر احداث صحن حصرت زهرا (س) است که ۲۲۰ هزار مترمربع زیربنا دارد و از این میزان ۱۰۰ هزار متر مربع بخش زیارتی به اتمام رسیده و بخش غیر زیارتی نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
نامجو با بیان اینکه پروژه بزرگ دیگری که در دست اجرا داریم پروژه صحن حضرت زینب (س) در کربلا‌ست، گفت: این طرح فاز نخست طرح جامع توسعه حرم امام حسین (ع) است. این پروژه در ۵ هکتار زمین اجرا می‌شود که بخش‌های مختلف دارد. این منطقه همان تل زینبیه و محل کارزار امام حسین (ع) با دشمنان است.
وی بیان کرد: در مقدس‌ترین جای کربلا کار توسعه را آغاز کردیم که این پروژه بعد از صحن حضرت زهرا (س) بزرگترین کار است.
جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور عنوان کرد: در کنار این طرح در کربلا پروژه‌های دیگری هم داریم که در دست احداث است و تاکنون حدود ۱۵۰ پروژه به اتمام رسیده و بیش از ۴۰ پروژه در دست احداث است.
جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: با وجود همه مشکلات مالی، اما کمک‌های مردمی روند مناسبی دارد، اما همچنان نیاز به کمک مردم هستیم. قبلا دولت کمک کرده که با توجه به مشکلات اقتصادی کمک‌های دولتی به یک سوم کاهش یافته است.
نامجو تصریح کرد: خراسان جنوبی مردمانی مومن و متعهد دارد و یکی از بهترین استان‌ها است که در رابطه با کار خیز و کمک به بازسازی عتبات از استان‌های پیشتاز است.
نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: مسئولیت ارزشمندی که خدا نصیب شما کرده باید شاکر آن باشید. عشق به ائمه بزرگترین سرمایه است که انسان وقت، فکر و تلاشش را در این راه قرار می‌دهد و ارزش زیادی دارد.
آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی با بیان اینکه اگر زائران در این مسیر سختی دارند با تلاش شما مشکلات به حداقل می‌رسد که توفیق بسیار خوبی است افزود: شما منتصب به امام حسین (ع) هستید. شما کارگران امام حسین (ع) هستید که نباید آن را با هیچ چیز معامله کنید.
وی افزود: امروز موضوع تقرب را با هیچ چیز نمی‌توان معامله کرد. ایجاد رفاه برای زائران مهم است، اما آنچه به اهداف امام حسین (ع) نزدیکتر است اربعین است که کربلا و عاشورا را بین المللی کرده و این موضوع دشمن را عصبانی کرده و این کار جهاد دامنه دار است که خواه یا ناخواه دنیا را متحول می‌کند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک