صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
۳۴ میلیارد ریال جمع آوری نذورات مردمی توسط خراسان رضوی درسال 98

تاریخ ایجاد   دوشنبه, 18 آذر 1398     بازگشت

 

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به نقل از خبرگزاری ایرنا ،اکبر پارسا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرساله ستاد بازسازی عتبات عالیات در کل کشور ستادهای تابعه در استان‌ها را متعهد به جمع‌آوری مبلغی برای بازسازی می‌کند که تعهد امسال استان ۴۵ میلیارد ریال بود.

 

وی اضافه کرد: امسال مهمترین طرح ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان رضوی، ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی بود که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان رضوی گفت: ساخت و طلاکاری سه در از اماکن متبرکه حرمین جوادین (ع) در کاظمین از دیگر طرح های این ستاد در سال جاری بود.

پارسا به برگزاری گردهمایی سالانه ستادهای بازسازی عتبات عالیات کل کشور طی روزهای ۵ و ۶ آذرماه در مشهد اشاره و بیان کرد: در این گردهمایی روسا و معاونین ستادهای بازسازی عتبات استان‌ها گزارشی از عملکرد سالانه خود و همچنین میزان عمل به تعهدات خود در حوزه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم  ارائه کردند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک