صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی در مشهد( گزارش تصویری)

تاریخ ایجاد   يکشنبه, 15 دی 1398     بازگشت

امروز همه آمدند...پیر و جوان، زن و مرد، جانباز و شیمیایی، کودک و خردسال، همه و همه فارغ از گرایشات و نظرات و گروه بندی ها... همه آمدند... همه آمدند تا بگویند ما پای ارزش ها و انقلاب هستیم...ما پای اسطوره های خود هستیم.. ما پای پیمانمان با شهدا هستیم...امروز همه با عشق آمده بودند... جمعیتی میلیونی از عاشقان راه شهادت...امروز همه دوباره با خون شهدا تجدید پیمان کردند... مردم مشهد دوباره معرفت خود به شهدا را نشان دادند... مراسم تا شب ادامه دارد... مردم مشهد از عشق خود ، از اسطوره خود دل نمی کنند... و خودرو حامل تابوت ها به کندی و به سختی از میان جمعیت حرکت می کرد... قلب مردم مالامال از عشق به این مرد آسمانیست. ...همه ی دنیا حیران شده اند از این همه عشق...

فقط یک سوال؟  کجایند آن رسانه های خارجی مدعی حقوق بشر و طرفدار غرب؟؟؟ کجایند تا این اکثریت و خروش میلیونی مردم را ببینند...؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دنیا بداند که هرچند که حاج قاسم رفت اما  راهش ادامه دارد...

 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک