صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
آمادگی مواکب اربعین برای خدمات‌رسانی به سیل‌‌زدگان سیستان و بلوچستان

تاریخ ایجاد   پنجشنبه, 26 دی 1398     بازگشت

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: مواکب مردمی اربعین همچون گذشته آماده خدمات رسانی به سیل‌زدگان هستند.
یوسف افضلی اظهار داشت: آمادگی داریم مواکب را همانطور که در سیل بهار امسال و زلزله به کمک هموطنان رفتند به سیستان و بلوچستان اعزام کنیم.
به گزارش «شیعه نیوز»، وی با بیان اینکه هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است، تصریح کرد: در صورت نیاز اعلام فراخوان می‌کنیم و اعزام موکب‌ها برای خدمت صورت گیرد. افضلی تاکید کرد: مواکب همیشه در شرایط بحرانی کشور و نیاز آماده خدمت رسانی هستند.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۰۷ موکب ثبت نام شده داریم که در صورت اعلام فراخوان هر تعدادی که نیاز باشد به منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام می‌کنیم. وی با بیان اینکه در سیلی که در بهار ۹۸ اتفاق افتاد حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ موکب در استان‌های مختلف به مردم خدمت رسانی کردند افزود: برخی از موکب‌ها بیش از یک ماه در منطقه در حال خدمت بودند و بیش از ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار غذا پخت شد.
افضلی ادامه داد: علاوه بر پخت غذا، موکب‌ها خدماتی همچون تعمیر لوازم خانگی، تعمیر ماشین و قالیشویی نیز ارائه دادند.





زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک