صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
توسعه حرم‌ها از مطالبات شهید سلیمانی است

تاریخ ایجاد   جمعه, 6 تیر 1399     بازگشت

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمد جلال‌مآب، در مراسم تکریم و معارفه رئیس عتبات عالیات استان مرکزی که در دفتر امام جمعه اراک برگزار شد، گفت: اگر امروز توفیق داریم که در خدمت اهل‌بیت (ع) باشیم به برکت تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه شهید حاج قاسم سلیمانی است که باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.
وی تصریح کرد: توجه به پیشرفت، توسعه و بازسازی حرمین شریفین از مطالبات مهم شهید سلیمانی بود که امروز باید به آن‌ها توجه داشته باشیم. پیوند مردمی که جامعه هدف آن همه مسلمانان جهان است با حرمین شریفین و به خصوص در عراق از انتظارات دیگر شهید سلیمانی است که سیاست مهم ستاد بازسازی عتبات عالیات است و برنامه‌هایی در این خصوص پیش‌بینی شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خبرداد: به دنبال این هستیم زمینه‌ها و فضای لازم را برای مشارکت بیشتر آحاد مسلمانان در امر بازسازی حرمین شریفین فراهم کنیم و برای تحقق این مهم باید برنامه‌ریزی‌های جامعی در این خصوص انجام شود. هرچه برای توسعه و پیشرفت حرم اهل‌بیت (ع) تلاش کنیم قطعا نام ایران اسلامی را در دنیا بیشتر زنده خواهیم کرد و پرچم اقتدار اسلام را به اهتزاز در خواهیم آورد.
وی اضافه کرد: استان مرکزی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه حرم‌های اهل‌بیت (ع) دارد که خوشبختانه اقدامات خوبی هم انجام داده و باید ادامه‌دار باشد و مجموعه استان باید در این راستا تلاش مضاعف کند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک