صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
طرح «مهر رضوی و شورحسینی» در روستاها و حاشیه شهر مشهد اجرا می‌شود

تاریخ ایجاد   دوشنبه, 21 مهر 1399     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس، علی شیری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سال‌های گذشته از شهر مقدس مشهد ۵۸ موکب در حرم‌های مقدسه در عتبات مشغول فعالیت بودند، از آنجایی که امسال سفر به کشور عراق ممنوع شده و فرصت خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) فراهم نیست، لذا یک هماهنگی با آستان قدس رضوی صورت گرفت و قرار بر این شد کار مشترکی جهت خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای شهرستان مشهد و حاشیه شهر مشهد انجام گیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات مشهد، بیان کرد: از چهارشنبه هفته گذشته طی مراسمی با عنوان «اذن دخدمت» در حرم مطهر رضوی این طرح آغاز شد و موکب‌ها در روستاهای شهرستان مشهد و حاشیه شهر مشهد، طرحی تحت عنوان «مهر رضوی و شور حسینی» را  آغاز کردند و مشغول به فعالیت شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۶ موکب در روستاها و حاشیه شهر مشهد مشغول به فعالیت هستند که ۱۵ موکب متعلق به آقایان و یک موکب متعلق به بانوان است و قرار بر این است که این موکب‌ها ۴۰ طرح عمرانی، فرهنگی و مذهبی را در این مناطق به اتمام برسانند و مورد بهره‌برداری قرار دهند.

شیری افزود: همچنین در این طرح بحث مواکب بهداشتی را داریم که توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص صورت می‌گیرد و به مسائل بهداشتی این مناطق می‌پردازند. علاوه بر این، پویشی تحت عنوان «مهر حرم عشق» را داریم که به منظور جمع‌آوری نذورات مردم برای اماکن مقدسه است،

وی اظهار کرد: موکبی تحت عنوان «مهرورزی» جهت کمک به مستمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت حاشیه شهر مشهد و روستاهای بخش احمدآباد، رضویه و بخش مرکزی نیز در این ایام فعالیت می کند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک