صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
اولین همایش فصلی مشترک مسئولین ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و مسئولین واحد خواهران برگزارشد

تاریخ ایجاد   دوشنبه, 16 خرداد 1401     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس، اولین همایش فصلی مشترک مسئولین ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و مسئولین واحد خواهران در روز پنجشنبه مورخ 1401/03/05 با حضور امامان جمعه طرقبه و شاندیز و نماینده شهرستان چناران، گلبهار، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر امامی و مسئولین ستادهای استانی به میزبانی ستاد طرقبه در محل اردوگاه مفتاح تشکیل گردید.

در این جلسه پارسا ، ریاست ستاد استان ضمن تشکر از زحمات خادمین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ارائه گزارشی از موفقیت سال 1400 که در طی سنوات اخیر بی سابقه بوده است به تشریح پروژه های در دست اقدام ستاد مرز و سرانه تعیین شده جهت سال جاری (هرنفر 7500 تومان) پرداخت.

در این جلسه از فرمایشات و رهنمودهای ائمه جمعه طرقبه و شاندیز و مسئولین امور روحانیون استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاونت های ستاد استان استفاده گردید و در ادامه مسئولین ستادها ضمن ارائه گزارش ، نقطه نظرات خود را در خصوص امورجاری و نیازها بیان نمودند.

در این جلسه از زحمات تعدادی از مسئولین ستادهایی که در جمع آوری نذورات موفق بودند تقدیر به عمول آمد.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک