صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
دعوت مسئولان از مردم مشهد برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تاریخ ایجاد   جمعه, 21 بهمن 1401     بازگشت

 

همزمان با فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن مسئولان استان خراسان رضوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی دعوت کردند.

 

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار داشت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه هستیم. بنده به عنوان یک خدمتگذار از مردم تقاضا دارم مانند گذشته با همان شناخت و بصیرت و در شرایط فعلی جامعه تشخیص خواهند داد که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

وی افزود: برای دفاع از امانت شهدا و امانت الهی و ایستادگی در مقابل دنیای استکبار که چشم دیدن این مردم را با نگاه اعتقادی و اسلامی ندارند، مطمئن هستیم در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و باری دیگر به استکبار خواهند فهماند که راه انقلاب اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

مردم با بصیرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند

محسن داوری فرماندار مشهد نیز در گفتگو با شهرآرانیوز، گفت: آنچه امروز بر همه ما روشن است این است که مردم همیشه نظام جمهوری اسلامی را حمایت کرده اند و، چون از خود مردم و برخاسته از مردم است، مورد تقویت قرار خواهد گرفت.

قطعا مردم در این ایام در راهپیمایی شرکت خواهند کردند و دشمنان چشم بسته اند که مردم استقبال نکنند لذا مردم با بصیرتی دارند در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و این آرمان‌ها تقویت شود.

با حفظ انسجام بر مشکلات غلبه خواهیم کرد

موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: ۲۲ بهمن که حضرت امام به عنوان یوم الله نام گذاری کردند روز پیروزی مستضعفین بر مستکبران و پیروزی ملت ایران بر یک استکبار جهانی شکل گرفت و روزی است که خداوند متعال توجه ویژه‌ای به مردم ایران داشته است.

هرسال وظیفه داریم برای بزرگداشت این روز حضور جدی در راهپیمایی داشته باشیم. هرچه انسجام خود را در این روز‌ها بیشتر حفظ کنیم بر مشکلاتی که وجود دارد فائق خواهیم آمد.

یاوه گویی‌های دشمن به جایی نخواهد رسید

اصغری سرپرست شهرداری مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز، گفت: مردم ما همیشه در صحنه هستند و در هر برهه‌ای متناسب با هر شرایطی که وجود داشته آمادگی خود را نشان دادند و در صحنه حضور پیدا کردند.

وی گفت: باتوجه به اتفاقات اخیر و اعتراضات که دشمن سعی در القا برخی از موضوعات بین احاد جامعه و مردم داشت، حضور مردم نشان دهنده این است که یاوه گویی‌های دشمن به جایی نخواهد رسید و مردم مانند همیشه در همه صحنه‌ها حضور فعال خواهند داشت.

سرپرست شهرداری مشهد افزود: در کنار مردم همه مان شکوه مجددی از انقلاب اسلامی و ایران عزیزمان نشان خواهیم داد و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد و به یاس و ناامیدی که دشمن سعی دارد القا کند را پاسخ خواهیم داد.
 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک