صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
اولین همایش فصلی مسئولین ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در سال1402برگزار شد

تاریخ ایجاد   چهارشنبه, 10 خرداد 1402     بازگشت

حدود یکصد و پانزده میلیارد ریال نذورات مردم ولایتمدار خراسان رضوی جهت بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه درسال ۱۴۰۱/ اربعین یک پتانسیل بالقوه برای نظام است‌. 🔸اولین همایش فصلی مسئولین ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در سال جاری، روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور امام جمعه معزز شاندیز، مسئولین و رابطین خواهر ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و به میزبانی ستاد شهرستان شاندیز با هدف ابلاغ تعهدات ۱۴۰۲ برگزار گردید. 🔸در این همایش اکبر پارسا ضمن بررسی عملکرد ستاد در سال ۱۴۰۱ به تبیین سیاست‌های کلی ستاد در سال ۱۴۰۲ ، تاکید بر اولویت دو پروژه صحن امام محمد باقر(ع) در کاظمین و صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی و همچنین استفاده و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستانها اشاره کردند. 🔸 ایشان آخرین وضعیت مواکب اربعین استان را به لحاظ توانمندی در اعتاب مقدسه در شهرستانهای مختلف تشریح و خواستار متمرکز انجام‌ شدن خدمات و تجمیع مواکب شهرستانها جهت خدمات بهتر شدند. 🔸 وی به نیروهای تبرعی اعزامی استان به اعتاب مقدسه اشاره و گفت : نیروهای اعزامی شهرستانها که یک ماه بصورت افتخاری و به صورت تبرعی جهت پروژه های توسعه ای اعتاب مقدسه اعزام میشوند باید با مهارت و توانایی و انگیزه لازم باشند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. 

🔸 در این جلسه ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد ستادهای شهرستانی در سال ۱۴۰۱، شهرستان های دارای رتبه اول تا پنجم بر اساس سرانه جمعیت در جمع آوری نذورات و مشارکت های مردمی که شامل ۱- خلیل آباد ۲- جوین ۳- جغتای ۴- گناباد ۵- کوهسرخ مشخص و در انتهای جلسه با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند. 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک