صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
امضاء تفاهمنامه همکاری میان ارشاد خراسان رضوی و ستاد بازسازی عتبات

تاریخ ایجاد   يکشنبه, 28 شهریور 1395     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس، در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و ستاد بازسازی عتبات عالیات به امضاء رسید.

در این نشست سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر همکاری این اداره کل با ستاد بازسازی عتبات و عالیات تاکید کرد و از زحمات ستاد بازسازی عتبات عالیات قدردانی کرد.

جعفر دهنوی رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی با بیان این که بیش از صدها پروژه توسط این ستاد در عتبات عالیات انجام شده است، اظهار داشت: در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا اقدامات خوبی انجام شده است که خراسانی‌ها در این طرح‌های اجرا شده نقش بسزایی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه نگاه ما یک نگاه فرهنگی است افزود: عرصه فعالیت ما عرصه پرکاری است و نیازمند یاری همه حوزه‌هاست، حضور اصحاب فرهنگ و هنر در این طرح‌ها قطعا باعث غنای بیشتر فعالیت‌ها می‌شود.

دهنوی با اشاره به ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا(س) یادآور شد: این صحن به عنوان بزرگ‌ترین صحن اماکن زیارتی جهان اسلام با زیربنایی بالغ بر 220 هزار مترمربع در طرح توسعه حرم حضرت علی (ع) در حال احداث می‌باشد که مرحله دوم آن بزودی افتتاح می‌شود.

وی گفت: ما از مجموعه پر تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضای یاری و همکاری داریم در هر حوزه‌ای که علاقه‌مند و توانمند هستند می توانند ورود پیدا کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی درخواست کرد ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها با ستاد بازسازی عتبات در شهرستان‌ها همکاری و مساعدت داشته باشند.

در ادامه جلسه ناصر نبی‌زاده معاون هنری گفت: حضور فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در اماکن مذهبی حضوری باشکوه و فاخر بوده است، هنرمندان ایرانی با حداکثر عشق و توان در فضاها و ابنیه‌های مذهبی حضور پیدا کردند و آثار جاودانی را خلق کردند.

وی افزود: درخواست داریم از هنرمندان بیشتری در این اماکن استفاده شود تا بر غنای آثار به کار شده در این اماکن افزوده شود هر چند کارهای انجام شده قابل تحسین است.


روابط عمومی و فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک