صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
افزایش مرزهای خروجی جهت مراسم اربعین

تاریخ ایجاد   جمعه, 9 مهر 1395     بازگشت

 

قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین گفت: با تصمیم مسئولان ایرانی و هماهنگی با مقامات عراقی، مرز سومار در کنار مرزهای مهران، شلمچه و چزابه برای خروج و ورود زائران ایرانی مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین تعیین شد

جمشید گودرزی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت خروجی زائران ایرانی مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین و تسهیلات در نظر گرفته شده برای آنان گفت: با تصمیم‌ مسئولان ایرانی، مرز سومار هم برای خروج و ورود زائران ایرانی مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به تراکم زائران ایرانی در 3 مرز مهران، شلمچه و چزابه برای خروج از ایران و حضور در راهپیمایی اربعین همواره در طول سالیان اخیر مرز سومار در دستور کار مسئولان ایرانی و عراقی برای خروج و ورود زائران ایرانی مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین قرار داشته که سالجاری حسن دانایی فر سفیر ایران در بغداد با مقامات عراقی دیدارهایی را برای بهره‌برداری از این مرز داشته که منجر به آن شد که این مرز نیز در کنار 3 مرز دیگر محل خروج زائران ایرانی و ورود به عراق در نظر گرفته شود.

گودرزی اظهار داشت: مسئولان وزارت کشور و مرزبانی نیروی انتظامی نیز توافقاتی را برای بهره‌برداری از این مرز داشته‌اند.

قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین با بیان اینکه بازگشایی مرز سومار به صورت محدود و محل خروج زائران چند استان در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: این تصمیم به دلیل ظرفیت و امکانات خاص مرز سومار در نظر گرفته شده است.

سومار یکی از شهرهای شهرستان قصر شیرین در استان کرمانشاه می‌باشد.این شهر در مرز ایران و عراق واقع شده و فاصله آن با شهر مندلی عراق ۱۵ کیلومتر است و یکی از نزدیکترین مناطق ایران به بغداد می‌باشد.

 

طبق آخرین اطلاعات کسب شده از مراجع رسمی توسط روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس ، در راهپیمایی اربعین امسال زوار 3 استان غربی کشور(کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی) می توانند از این مرز جهت تشرف به کربلای معلی و اعتاب مقدسه استفاده نمایند.

 


روابط عمومی و فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک