صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه های ستاد بازسازی عتبات عالیات

تاریخ ایجاد   سه شنبه, 12 اسفند 1393     بازگشت

علیرضا رشیدیان در مراسم رونمایی از صندوقهای مضجع امامین جوادین در کاظمین اظهار داشت: بازسازی اعتاب مقدسه حلقه‌ پیوند ملت ایران و عراق را مستحکم می‌کند
  

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، مشهد مقدس در بازدید از پروژه های ستاد گفت: بازسازی و توسعه حرمها، ساخت اقامتگاه‌ها و بیمارستان‌ها برای زائران عراق آثار ماندگاری داردکه حلقه‌های پیوند و محبت بین ملت ایران و عراق را مستحکم‌تر می‌کند.

رشیدیان هدف اصلی سفر خود را تحویل دو صندوق ضریح مطهر حرم‌های امامین جوادین علیهماالسلام عنوان کرد و گفت: در جریان این سفر هشتمین دوره آموزش و انتقال تجارب به خادمین حرم‌های کاظمین آغاز شد و این گروه از خدام برای طی دوره یک هفته‌ای به مشهدالرضا (ع) اعزام شدند.

وی با اشاره به بازدید خود از اقدامات انجام شده در حوزه بازسازی اعتاب مقدسه گفت: ساخت صحن امام رضا(ع) اقدامی ماندگار خواهد بود که قرار است در وسعت بیش از 15 هزار متر مربع در 2.5 طبقه با حدود 50 هزار متر مربع زیربنا در حرم‌های کاظمین انجام شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: مذاکرات اولیه در این زمینه انجام شده که با تحویل زمین و تأمین امکانات اولیه، مرحله نخست این پروژه در وسعت 5 هزار متر مربع با تجهیز کارگاه آغاز می‌شود.

وی ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف را که مراحل سفت‌کاری آن به انجام رسیده از دیگر کارهای ارزشمندی خواند که در اعتاب مقدسه در دست اجراست.

رشیدیان در این سفر با استاندار نجف وکربلا، شهردار کاظمین و مسئولان و تولیتهای حرمهای مطهر در نجف اشرف، کربلای معلی وکاظمین دیدار و در خصوص همکاریهای مشترک رایزنی نموده است.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک