صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
تجدید بیعت خانواده های معزز شهدا با سید و سالار شهیدان

تاریخ ایجاد   جمعه, 16 مهر 1395     بازگشت

همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ، جمعی از خانواده های معزز و معظم شهدای  سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تجدید بیعت با آرمان های سید و سالار شهیدان و بزرگ آموزگار شهادت ضمن عزاداری برای سرور و سالار شهیدان با اشک و بوسه ، خود را به پرچم گنبد آن امام همام  متبرک کرده و با سید و مولای خود راز و نیاز کردند.

در این مراسم روح افزا، مادران و همسران شهدا  این اسوه های صبر و استقامت با چشمانی پر ز اشک نشان دادند که عشق به ائمه اطهار (ع) جزو اعتقادات ماست و به عنوان یک فرهنگ در زندگی ما جاری بوده و پایانی بر آن نمی باشد.

این مادران آسمانی ضمن تجدید بیعت با امام شهدا و امام زمان خود با شعار لبیک یا زینب(س) ولبیک یا حسین(ع) همگی تاکید بر این اصل اعتقادی و سخن امام خمینی (ره) داشتند که ((از شهادت باکی نیست،شهادت ارثی است که از اولیای ما به ما می رسد.)) 

 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک