صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
تملک زمین برای اجرای طرح توسعه حرم حضرت زینب سلام الله علیها

تاریخ ایجاد   يکشنبه, 18 مهر 1395     بازگشت

حسن پلارک در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: از ابتدای درگیری‌ها در سوریه و وارد شدن خسارت به حرم مطهر حضرت زینب (س)، ستاد بازسازی عتبات عالیات اقدامات خود برای بازسازی این حرم را آغاز کرده است.

وی افزود: بلافاصله گنبد، گلدسته ها و کاشی کاری های حرم بازسازی شده و درهایی که صدمه دیده بودند نیز مرمت شدند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور بازسازی مصلی جنب حرم اصلی حضرت زینت (س) اظهارکرد: اکنون در حرم حضرت زینب (س) اثری از جنگ دیده نمی شود و وضعیت حرم و همچنین مصلی جنب حرم بهتر از زمان آغاز جنگ در سوریه است.

پلارک از آغاز اقدامات به منظور اجرای طرح توسعه حرم حضرت زینب (س) خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال تملک زمین های اطراف حرم مطهر حضرت زینب (س) هستیم و پس از این کار، طرح توسعه حرم را آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات به منظور بازسازی حرم حضرت رقیه (س) تصریح کرد: متاسفانه به حرم مطهر حضرت رقیه (س) آسیب زیادی وارد شده اما به این خاطر که محدوده حرم در دمشق امن نیست در حال حاضر توان بازسازی این حرم را نداریم.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک