صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
فرصتی معنوی برای خدمت به آستان اهل بیت(ع) در ماه خدا

تاریخ ایجاد   شنبه, 22 خرداد 1395     بازگشت

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصت معنوی بی‌نظیری است تا عموم مومنان با اهداء کمک‌ها و نذورات خود در فیض تعظیم شعائر دینی و توسعه حرم‌های مطهر اهل بیت علیهم السلام مشارکت نمایند .

 


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، حسن پلارک افزود: طی بیش از یک دهه فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات به لطف خداوند منان، عنایت اهل بیت علیهم السلام و حمایت‌های مادی و معنوی اقشار مختلف، این تشکل مردم نهاد موفق شده است تا پروژه‌های متعددی را با بهترین شاخص‌های کیفی و پایین‌ترین هزینه در بیرون از مرزهای ایران اسلامی اجرا کند.

وی با بیان اینکه امروز غبار مظلومیت و محرومیت سال‌های گذشته از بارگاه ملکوتی اعتاب مقدسه زدوده شده است، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات پس از انجام یک دور کامل فعالیت‌های بازسازی، ترمیم و نوسازی حرم‌ها، در دومین دهه فعالیت خود، اجرای طرح‌های توسعه‌ای اعتاب مقدسه را در دستور کار دارد.

وی درباره چگونگی تعامل ستاد بازسازی عتبات با مسئولان عراقی گفت: رهبر معظم انقلاب طی رهنمودی به شورای سیاست‌گذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات فرمودند که «فعالیت‌های ستاد در عراق باید به‌گونه‌ای باشد تا برادران عراقی احساس تزاحم و مداخله نکنند»، ستاد نیز با توجه به این رهنمود در کنار تولیت حرم‌های مطهر مشغول به فعالیت است.

پلارک با استناد به حکم اعطای نمایندگی تولیت حرم مطهر علوی به ستاد بازسازی عتبات عالیت افزود: با وجود تبلیغات دشمنان و رسانه‌های آنها برای سیاه نمایی حضور ایرانی‌ها در عراق، امروز تولیت‌های حرم‌های مطهر و مسئولان عراقی، ستاد بازسازی عتبات عالیات را به‌عنوان تشکلی که خالصانه و با پشتوانه عشق و ارادت شیعیان مشغول به خدمت است، پذیرفته‌ و به آن اعتماد کامل دارند.

وی خاطرنشان کرد: رمز این اعتماد مسئولان عراقی و تولیت‌های حرم‌های مطهر، وجدان کاری بالا و اخلاق نیکو و سلمان وار تمامی همکاران و متبرعین اعزامی است که با عشق و ارادت مشغول خدمت به آستان‌های مقدسه هستند.   

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای استحکام بخشیدن به رشته توسل و ارتباط قلبی با خاندان عصمت و طهارت برشمرد و گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات آماده است تا با دریافت نذورات مردمی، همچون گذشته خادم مردم و اهل بیت علیهم السلام باشد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: هموطنان گرامی جهت اهداء نذورات خود می‌توانند به یکی از روش های زیر اقدام فرمایند:

پرداخت از طریق شماره حساب ۱۱۰ بانک‌های  صادرات، سپه، دی، ملی، تجارت، انصار، سرمایه و ملت.

از طریق درگاه پرداخت اینترنتی (سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات).از طریق تلفن همراه مشترکین همراه اول با ارسال یک پیامک خالی به شماره ۸۸۸ و ایرانسل به شماره ۳۵۹ می توانند اطلاعات مربوط به نحوه واریز کمک‌های نقدی برای توسعه حرم مطهر علوی را دریافت نمایند.همچنین جهت اهدای کمکها به صحن حضرت زهرا(س) می‌توانند با شماره گیری کد #888*733* اقدام کنند.

پلارک در پایان با اعلام آغاز فعالیت ستاد اربعین حسینی خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی کمک‌های مردمی و جلوگیری از اتلاف و هدر رفت نذورات، مسئولیت کمیته جذب و مشارکت‌های مردمی و اسکان و تغذیه کنگره عظیم اربعین به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شده است.   




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک