صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
گردهمایی خادمین اربعین خطه خورشید

تاریخ ایجاد   شنبه, 8 آبان 1395     بازگشت

ب

به منظور آگاهی مسئولین مواکب با آخرین دستورالعمل ها و سیاست های اجرائی احداث موکب در مبادی ورودی و خروجی شهرهای زیارتی اعتاب مقدسه جهت اسکان و پذیرایی از زائرین پیاده اربعین حسینی جلسه ای با حضور مسعود شوشتری جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با تلاوت کلام وحی و ارائه گزارش توسط دهنوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی  در محل سالن جلسات ستاد استان برگزار گردید.

سپس مدیران محورهای نجف،کربلا ،کاظمین و سامرا هریک با تشریح موقعیت فیزیکی مواکب و امکانات موجود آمادگی خویش را جهت برپایی موکب در موقعیت های تعین شده جهت ارائه خدمت به مجاورین حرمین شریف و زائرین اربعین حسینی  اعلام نمودند .

آنگاه مسعود شوشتری در سخنانی ضمن تشکر از زحمات و برنامه های پیش بینی شده موکب داران خراسانی و تقدیر از عنایت نماینده محترم ولی فقیه و مسئولین استان استمرار فرهنگ اربعین را از برکات همایش میلیونی و جهانی شیعیان عنوان و عشق به اهل بیت ، حفظ وحدت و پیروی از ولایت با بصیرت حسینی را زمینه بیداری جهانی و رمز پیروزی در برابر دشمنان دانست.

ایشان خدمات به زائرین حضرت حسین بن علی (ع) با استقرار 6 قرارگاه را کمک به مردم و دولت عراق در پذیرایی از زائرین حسینی عنوان و اظهار داشت:تکریم حرمت ، عزت ، گشاده رویی ، رعایت بهداشت و کیفیت پذیرایی از انتظارات ستاد خواهد بود.

شوشتری با برشماردن فضائل اربعین در تحکیم وحدت جهان اسلام توصیه نمود، اربعین حرکت ماندگار و به جا مانده از اجداد طاهرین را باید پاس داشته و با قوت و قدرت حرکت نمایش جهانی که خود جوش و با عشق و علاقه پدید آمده را حفظ نموده و دقت نماییم که از بعد سیاسی ، نظامی و فرهنگی به دلیل اختلاف سلایق  و توطئه های دشمنان به بداخلاقی و درگیری منجر نگردد.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، ملت و دولت جمهوری اسلامی را مدافع و پشتیبان ملت و دولت عراق معرفی کرده و داعش و تکفیری ها را دشمن مشترک مسلمانان برشمردو افزود خط مقدم و سنگر اول مبارزه با دشمن ، جبهه عراق، سوریه و یمن است که داعش و دشمنان قسم خورده در پی از بین بردن راس خط مقدم که ایران است می باشند، غافل از آنکه هرکجا ظلم و ستمی بر ملت ها روا گردد ما آنجا حاضریم و کمک های مستشاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس تفکر و اندیشه رهبری و شهدای مدافع حرم صورت می پذیرد.

درپایان شوشتری با تشریح وظایف قرارگاههای مستقر در عراق و اهتمام مسئولین در رفع مشکلات و موانع احتمالی به پرسش های مسئولین مواکب پاسخ گویی نمود.  

 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک