صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
روایت تصویری از شور و شعور اربعین حسینی امسال

تاریخ ایجاد   جمعه, 28 آبان 1395     بازگشت

 

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، چند روزی است که ستادهای بازسازی عتبات عالیات استان‌ها، محموله‌های جمع آوری شده از کمک‌های مردمی  و نذر خیران را بارگیری و به مقصدهای از پیش تعیین شده ارسال می‌کنند.

امسال با ساماندهی که در ستاد بازسازی عتبات عالیات و با همکاری خوب استانداران صورت گرفته است، هیئات و مردم هر یک از استان‌ها، مسئولیت میزبانی تعدادی از زائران اربعین در نقاط مختلف از مرزها گرفته تا شهرهای مقدس و مسیر نجف به کربلا  را برعهده دارند.

در این میان، مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز با حضور در برخی از این نقاط، به بررسی مشکلات احتمالی و رفع آنها می‌پردازند.

هم اکنون از مرزها خبر می‌رسد که حجم انبوهی از هموطنان عزیز با داشتن مدارک لازم و روادید که شرط عبور از مرز است، در پایانه های مرزی کشور حضور دارند و با انجام تشریفات قانونی وارد عراق می‌شوند.

این در حالی است که از چند روز پیش، موکب‌داران ایرانی که محل استقرار آنها در عراق از پیش تعیین شده بود، سرگرم برپایی مواکب بوده و حتی برخی از آنها، چند روزی است که پ‍ذیرایی از زائران ایرانی و غیر ایرانی را آغاز کرده‌اند.

کارکنان ستاد بازسازی عتبات و خادمان حرم مطهر علوی به‌همراه خادمان مواکب، صحن حضرت زهرا(س) را همچون سال‌های گذشته برای پذیرایی از خیل عظیم زائران آماده کرده‌اند.

با برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، در کنار فراهم شدن شرایط استراحت در موکب‌ها، برنامه‌های مذهبی و فرهنگی نیز برپا می‌شود.

در ادامه گزارش تصویری از این اقدامات را ملاحظه می‌فرمایید:

 

 

 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک