صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
دیدار جمعی از مسئولان فرهنگی حرم امامین جوادین(ع) با رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی

تاریخ ایجاد   شنبه, 20 آذر 1395     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، شب گذشته حاجی طالب اسعدی مسئول فرهنگی و فؤاد ابواحمد مسئول مضیف عتبه کاظمین در سفر به مشهد مقدس با رئیس و مسئول تشریفات ستاد بازسازی عتبات استان دیدار و گفتگو کردند. ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در اربعین حسینی و استقبال و پذیرایی از زائران اهل بیت در عتبات ازجمله محورهای این گفتگو بود.

در این دیدار، جعفر دهنوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ضمن تقدیر از زحمات مسئولان عتبه مقدسه کاظمین بر لزوم گسترش کمی و کیفی ارائه خدمات به زائران اهل بیت (ع) تأکید و اظهار کرد: در دستگاه اهل بیت (ع) باید فارغ از هر رنگ و نژاد و ملیتی تلاش کرد تا رضایت پروردگار را که درگرو رضایت خاندان عصمت و طهارت است، بدست آورد. عاشقان اهل بیت (ع) از سرتاسر دنیا در ایام زیارتی راهی عتبات عالیات می شوند و امید است که بتوانیم هرچه بیشتر زمینه رفاه و آسایش این عزیزان را فراهم کنیم.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک