صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات با معاون استاندار و فرماندار محترم مشهد مقدس

تاریخ ایجاد   دوشنبه, 6 دی 1395     بازگشت

به منظور هم اندیشی و ارائه عملکرد جذب هدایا و نذورات مردمی در نه ماهه سال جاری به اعتاب مقدسه،  روز گذشته علی شیری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس به اتفاق مسئولین ستاد های فرعی با حضور در فرمانداری مشهد با محمد رحیم نوروزیان معاون استاندار و فرماندار مشهد دیدار نمودند.

در این دیدار پس از اعلام گزارش اهم فعالیت ها و خدمات ارائه شده به زائرین پیاده اربعین حسینی در مجاورت امامین جوادین (ع)،معاون استاندار و فرماندار در سخنانی با قدر شناسی و تشکر از حضور و توجه مسئولین مرتبط و تاکید بر مردمی بودن ستاد اظهار داشت که دولت سیاست گذاری ،حمایت ها و کمک ها را در دستور کار قرار داده و دستگاهها موظف به ارائه خدمات و همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات می باشند. نوروزیان خدمات ستاد بازسازی عتبات را کاری ارزشی و فرهنگی عنوان و افزود توفیق حاصله را قدر بدانید و از فرصت پیش آمده به همت عاشقان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) بهره برداری لازم جهت توسعه و بازسازی اماکن شریف در اعتاب مقدسه را انجام دهید.

فرماندار مشهد با توجه به تبلیغات مسموم شبکه های متفاوت در فضای مجازی ، اطلاع رسانی ، روشن گری ، پاسخگوبی به شبهات و توجه ویژه به نذورات مردم به ویژه مجاورین مشهد الرضا را از اولویت های اصلی و انتظارات از خادمین در ستاد بازسازی عتبات عالیات پایتخت معنوی ایران اسلامی عنوان و با پیشنهاد تسریع در برگزاری جلسات فصلی شورای سیاست گذاری به منظور وحدت رویه و هدف مند نمودن توفیق خدمتگذاری بهتر در دستگاه اهل بیت عصمت و طهارت موافقت نموده و افزود به دلیل افتخار همجواری با حضرت رضا (ع) توقعات در جمع آوری نذورات نسبت به دیگر شهرستان ها از مشهد بیشتر است. لذا ضمن کار مضاعف در حق هم دعا کنیم تا دراین راه خداوند مارا موفق بدارد

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک