صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
تلاش بی‌وقفه برای اتمام بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س)

تاریخ ایجاد   پنجشنبه, 16 دی 1395     بازگشت

حامد امیری جانشین معاونت فنی ستاد عتبات عالیات در پروژه صحن فاطمه زهرا(س)، درباره آخرین وضعیت پروژه توسعه حرم امام علی(ع) گفت: آینه کاری و سنگ کاری بخش زیارتی صحن فاطمه زهرا(س) در حال اتمام است.

وی تصریح کرد: هم اکنون حدود 1200 کارگر در بخش‌های مختلف پروژه صحن فاطمه زهرا(س) مشغول فعالیت هستند.

امیری گفت: تا کنون 2 صحن از بخش‌های زیارتی به درخواست تولیت محترم حرم علوی آماده و به آنها تحویل داده شده و هم اکنون زائرین از آنها استفاده می‌کنند.

وی افزود: این 2 صحن در مجموع بیش از 15 هزار متر مربع زیربنا دارد که در ایام اربعین توانست حجم بالایی از زوار را در خود جا دهد.

پیش از این رئیس ستاد عتبات عالیات از افتتاح بخش زیارتی صحن فاطمه زهرا(س) تا پایان سال خبر داده بود.

به گفته حسن پلارک، همزمان با ولادت دخت نبی مکرم اسلام در 29 اسفند، بخش زیارتی صحن فاطمه زهرا(س) افتتاح می‌شود که افتتاح بقیه بخش‌ها شامل کتابخانه، موزه، اداری، آشپزخانه و ... هم پایان سال 96 خواهد بود.

براساس این گزارش، خیرین، ناذران و هموطنان عزیز که تمایل دارند در فیض توسعه حرم امام علی(ع) که مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) می‌باشد مشارکت نمایند می‌توانند از روش‌های ذیل اقدام کنند:

  • پرداخت از طریق شماره حساب ۱۱۰ بانک‌های  صادرات، سپه، دی، ملی، تجارت، انصار، سرمایه و ملت.
  • از طریق درگاه پرداخت اینترنتی (سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات)
  • از طریق تلفن همراه؛ مشترکین همراه اول با ارسال یک پیامک خالی به شماره ۸۸۸ و ایرانسل به شماره ۳۵۹ می توانند اطلاعات مربوط به نحوه واریز کمک‌های نقدی برای توسعه حرم مطهر علوی را دریافت نمایند.همچنین جهت اهدای کمکها به صحن حضرت زهرا(س) می‌توانند با شماره گیری کد #888*733* اقدام کنند.

 

همچنین هموطنان مشهدی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0120200000000 بانک ملی با شناسه واریز 856121واریز نمایند.

 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک