صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
کاروان عشق و ارادت خراسانی‌ها درراه نجف

تاریخ ایجاد   سه شنبه, 28 دی 1395     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، مراسم بدرقه 25 استادکار ونیروی کار متخصص و نیمه متخصص بسیجی که برای کار در پروژه های بازسازی نجف اشرف به عراق فرستاده شده و به صورت افتخاری داوطلب فعالیت در امر بازسازی عتبات عالیات بودند، در محل حسینیه ستاد استان برگزار شد. در این مراسم، محمدعلی عبداللهی مسئول اعزام این کاروان جهادی در سخنانی، احیای معارف اهل بیت را منوط به احیای بارگاه آن ها دانست و اظهارداشت: خشت هایی که در عتبات روی هم گذاشته می شوند، علاوه بر تامین اسباب رفاه زوار حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) است، سد فرهنگی محکمی در برابر موج سازی های رسانه ای معاندین و دشمنان کوردل اهل بیت (علیهم السلام) خواهد بود؛ کمک های مردمی هرچند که اندک و ناچیز هم باشد، مأجور به عظیم ترین پاداش ها در درگاه اهل بیت (علیهم السلام) است، چرا که این سلاله پاک، دریای کرم و رحمت هستند.

وی افزود: معرفت اهل بیت (علیهم السلام) با همین مشارکت های افتخاری زمینه انتشار و انعکاس پیدا می کنند و در احادیث، اجر و پاداش خدام زوار اهل بیت (علیهم السلام) را تا جایی دانسته اند که از حوض کوثر وارد بهشت شده و با اهل بیت (علیهم السلام) محشور می شوند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی مسئول امور فرهنگی و روحانیت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام در کتاب وسائل الشیعه خاطرنشان کرد: تاکیدات مکرر و متعددی بر استمرار راه اهل بیت (علیهم السلام) و الگوگرفتن از معرفت خاندان عصمت و طهارت مبتنی بر احیای بقاع متبرکه و مزارات مقدسه ایشان وجود دارد که از جمله آن ها، روایتی به نقل از پیامبر گرامی اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) در پاسخ به سوال امیرمومنان است. پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند: همانطور که زندگی می کنید، می میرید و آن طور که می میرید، برانگیخته می شوید. از این جهت، تنها کسی در قیامت با اهل بیت خواهد بود که در این دنیا اتصال به آنان داشته باشد و بالاترین اتصال خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) است.

 

 

وی با تاکید بر قدرشناسی از این نعمت عظیم گفت: اگر پیغمبر اعظم (صل الله علیه و آله و سلم) فرموده اند که دین من با حسین (علیه السلام) احیا شده، «أنا من حسین» و...، امروز می بینیم که نام امام حسین (علیه السلام) بر زبان های عاشقان و آزادگان جهان گیر شده است که اربعین حسینی یکی از جلوه های آن است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی بیان کرد: بالاترین امتیازات و مقام ها برای کسی است که درپی بلند کردن نام اهل بیت و احیای اوامراشان باشد که در این راستا، بازسازی و کمک به رونق عتبات و حرم اهل بیت (علیهم السلام) نقش تعیین کننده ای دارد. در حقیقت، بازسازی اعتاب مقدسه حرکتی در جهت بقای مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است و خادمان خاندان عصمت و طهارت باید به خودشان مباهات و شکرگذار این نعمت عظیم باشند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک