صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
آغاز احداث فرودگاه کربلا به همت آستان قدس حسینی

تاریخ ایجاد   چهارشنبه, 6 بهمن 1395     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ متولی شرعی حرم مطهر طی سخنانی اظهار داشت: آغاز مرحله احداث فرودگاه حضرت امام حسین (علیه السلام) حاصل سالها تلاش و همکاری وزارت راه و ترابری، شورای شهر، هیأت سرمایه گذاری و شرکت خیرات السبطین با آستان قدس حسینی بود و موفقیت در این پروژه مبارک برای همه آنان ثبت خواهد شد.

شیخ عبدالمهدی کربلایی افزود: احداث این پروژه حق زائران محترم و حق این شهر مقدس است، همان گونه که مستحضر هستید این شهر مقدس سالانه میزبان میلیونها زائر است و رتبه اول جهانی را در استقبال از زائران به خود اختصاص داده است.

وی گفت: پروژه های بزرگ دیگری را نیز با شرایط کنونی و با همکاری و هماهنگی ارگانهای مرتبط می توان به مرحله اجرا گذاشت. در زمانی که نیروهای ما برای پاکسازی کشور از تکفیریان می جنگند، مردانی دیگر از کشور عراق صفحه هایی از عمران و پیشرفت را شکوفا می نمایند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک