صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
ارتقاء ساختار ستاد بازسازی عتبات به سازمانی پویا، چالاک و کوچک

تاریخ ایجاد   سه شنبه, 10 اسفند 1395     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک در گردهمایی «معاونان و مدیران ستادهای استانی و ستادهای بازسازی عتبات مستقر در عراق» که در مشهد مقدس برگزار شدگفت: روند اصلاح ساختاری ستاد در دومین دهه از فعالیت خود با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها از دو سال پیش با تغییرات مدیریتی برخی ستادهای استانی آغاز شده است.

وی گفت: انسجام اداری، انضباط مدیریتی، شفافیت مالی، عملکرد سیستماتیک و کوچک‌سازی و پویایی سازمانی ازجمله تحولات ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

پلارک با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در جهت شفاف‌سازی مالی و اطلاع رسانی در خصوص منابع و مصارف مالی، از نظارت دستگاه‌های نظارتی استقبال می‌کند، گفت: هم اکنون ستاد دارای حسابرس رسمی است که بر ریز عملکرد مالی آن نظارت داشته و گزارش آن را به مقامات عالی نظام ارائه می‌کند.

وی بهره‌گیری از توان مدیران موفق کشور را یکی از اقدامات ستاد در جهت ارتقاء ساختار سازمانی آن اعلام کرد و گفت: امروز مدیران پروژه‌های بزرگ ستاد از مدیران خوش‌نام و با سابقه درخشان هستند که به‌دلیل ارادت خالصانه به آستان اهل بیت با حقوقی اندک و بدون دریافت حق ماموریت مشغول خدمت در اعتاب مقدسه هستند.

وی گفت: هم اکنون سه پروژه بزرگ توسعه حرم مطهر علوی بنام صحن حضرت زهرا(س)، توسعه حرم امام حسین(ع) مزین بنام صحن عقیله بنی هاشم(س) و طرح لاغرسازی و تقویت ستون‌های اطراف مضجع مطهر سیدالشهدا (ع) که از نظر مهندسی و فنی بسیار پیچیده هستند به دست مهندسان ایرانی درحال اجراست.

وی اظهار داشت: از تمامی مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات در سراسر کشور و مستقر در عراق انتظار داریم تا در جهت اجرای این «ابر پروژه‌ها» با دقت بالا و البته کمترین هزینه همت مضاعف خود را به‌کار گیرند.

پلارک گفت: عوامل اجرایی این پروژه‌ها اعم از نیروهای متبرع و پیمانکاران با عشق و ارادت بدون چشم داشت مالی و حتی اسکان در کانکس‌های موقت به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیران ستاد استان‌های بازسازی عتبات عالیات می‌خواهیم راهکارهای لازم جهت آسان شدن امور برای کمک مردم و خیرین را اجرا کنند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک