صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال/ فعالیت سه هزار مهندس و کارگر ایرانی در عتبات عالیات

تاریخ ایجاد   سه شنبه, 8 فروردین 1396     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک افزود: از زمان تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات تا کنون، شفافیت، انضباط و صرفه‌جویی در امور مالی در دستورکار مهندسان، پیمانکاران، متخصصان و کارکنان ستاد بوده و امسال نیز با توجه به اعلام شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب، پیاده‌سازی و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی همچون سال‌های گذشته در سرلوحه امور ستاد بازسازی عتبات عالیات است.سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال/ فعالیت سه هزار مهندس و کارگر ایرانی در عتبات عالیات

پلارک افزود: اشتغالزایی و خدمت به زائران عتبات نعمتی است که خداوند به ملت ایران داده است و باید این فرصت را مغتنم شماریم و قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های این ستاد در راستای اقتصاد مقاومتی است، گفت: کار در ستاد بازسازی به دلیل خدمت به زائران ائمه اطهار است و تنها کسانی می توانند در این عرصه فعالیت کنند که عشق و علاقه به خاندان عصمت و طهارت داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه جذب و هدایت کمک های مردمی مهم ترین نقش در ادامه روند ساخت و ساز در عتبات را دارد، گفت:‌ در این ارتباط رسانه ها نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در هدایت کمک های مردمی برای ساخت و تکمیل پروژه ها دارند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات ، حدود 13 سال پیش فعالیت خود در عرصه ساخت و ساز و توسعه فضاهای حرمین شریف در عراق را آغاز کرد و تاکنون بسیاری از طرحها به اتمام رسیده و بسیاری نیز در حال تکمیل و ساخت است.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک