صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
تجلیل اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از اقدامات ستاد بازسازی عتبات

تاریخ ایجاد   پنجشنبه, 14 اردیبهشت 1396     بازگشت

 به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات،در جریان این بازدید علیرضا فداکار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف گزارشی از روند پیشرفت طرح توسعه حرم مطهر علوی که مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) می‌باشد، ارائه کرد.

قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شروع طرح توسعه حرم مطهر علوی از سال ۱۳۸۹ گفت: واقعا کار بی نظیری در حال  اجراست و این اتفاق بزرگ احیاء کردن فرهنگ و تاریخ بزرگ ایران اسلامی است که  در ابعاد و ظرفیتهای مختلف قابل رویت خواهد بود و این افتخار بزرگ و برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی می باشد.

همچنین محمد مهدی مفتح  سخنگوی کمیسیون  برنامه و بودجه مجلس با اشاره به توفیق زیارت حرم مطهر علوی و بازدید از صحن و شبستان حضرت زهرا (س ) گفت: این بنا یک افتخار بزرگ برای مردم ایران اسلامی  است  که چنین صحنی با این عظمت و کیفیت و مشخصات فنی عالی تقدیم ساحت مقدس امیر المؤمنین حضرت علی (ع ) و حضرت زهرا (س )  در دوران جمهوری اسلامی شده است.

وی ادامه داد: باید از تمامی دست‌اندرکاران بازسازی و توسعه عتبات تقدیر کنیم که در این کار بزرگ و ارزشی همت گماشته و  این صحن را بنیانگذاری کرده‌اند.

وی افزود: این برادران سهم بسیار بزرگ و حق زیادی را بر ملت ایران دارند که باعث شد مردم ایران اسلامی شرمنده امیر المومنان حضرت علی (ع) نگردند و ایمان و عشق به آن حضرت باعث شکل گیری این صحن عظیم و بی نظیر شد.

در جریان این بازدید غلامرضا جعفر زاده یکی دیگر از اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: روند پیشرفت این طرح غیر قابل توصیف می‌باشد و امید داریم با مشارکت مردم ایران اسلامی توانسته باشیم کمی از غربت حضرت علی (ع) و مادر سادات حضرت زهرا (س) بزداییم.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک