صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
نصب حائل جدید به جای حائل چوبی در حرم مطهر امام علی(ع)با همت خیرین ایرانی

تاریخ ایجاد   يکشنبه, 14 خرداد 1396     بازگشت

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار برنا در این رابطه اظهار کرد: سفارش ساخت حائل (قاطع) اطراف ضریح مطهر که فضای زیارتی آقایان را از بانوان جدا می کند توسط چند تن از خیرین آبادانی و تهرانی داده شد که پس از اتمام کار ساخت به نجف اشرف منتقل و توسط استاد کاران ایرانی در حرم مطهر امام علی علیه السلام نصب شد.

وی افزود: حائل (قاطع) جدید از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و طبق آزمایش کنترل کیفیت صورت گرفته مقاومت آن بیش از دو تن است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان عنوان کرد: این حائل (قاطع) از جنس استیل ۳۱۶ ضد زنگ و شیشه و میلگرد ساخته شده است که دارای  ۲۸ عدد ستون به ارتفاع دو متر، ۲۸ صفحه شیشه ضد گلوله و 28 عدد گل روی هر ستون به اسم الله و پنج تن ال عبا است

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: روی قاب های استیل نام مبارک علی ابن ابی طالب (ع) با استیل طلایی رنگ تزئین و روی قاب های شیشه ای توسط نام مبارک امیرالمومنین(ع) تزئین شده است. طراحی قاب ها توسط مهندسان و طراحان ایرانی تهیه و بر روی قاب های شیشه ای و ستون های استیل و گل های روی ستون ها به صورت زیبا و بدیعی در آمده است.

وی ادامه داد: این حائل (قاطع) به وسیله آرماتوربندی به طول ۲۸ متر و هفت متر مربع بتن ریزی مستحکم شده و تحمل فشار ۱۰۰۰ بار قدرت را دارد. یادآور می شود حائل قبلی از جنس چوب بوده که به دلیل فرسودگی نیاز به تعویض داشته است.

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک