صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
نیم ضریح تل زینبیه نیمه اول امسال در کربلا نصب می‌شود

تاریخ ایجاد   شنبه, 20 خرداد 1396     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، علی داداش‌زاده در نشست خبری با بیان اینکه مراحل ساخت این نیم ضریح زیبا 85درصد پیشرفت داشته است افزود: برای ساخت این نیم ضریح، مردم دوستدار اهل بیت استان حدود 2 میلیارد تومان کمک کرده‌اند.نیم ضریح تل زینبیه نیمه اول امسال در کربلا نصب می‌شود

با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات آذربایجان شرقی قبل از تشکیل ستاد بازسازی در تهران در سال 82 و در بحبوحه شرایط داخلی خاص عراق آغاز به کار کرد اظهار کرد: از سال 84 هم فعالیت دفاتر استانی و ملی ستاد بازسازی عتبات آغاز به کار کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور فعال هنرمندان در ساخت تل زینبیه تصریح کرد: برای اولین بار میناکاران، خاتم کاران و قلمزنان استان گرد هم آمدند و تمام هنر خود را برای ساخت نیم ضریح تل زینبیه به کار گرفته‌اند تا یک کار عظیم و فوق‌العاده به ساحت اهل بیت (ع) و بی‌بی زینب(س) تقدیم کنند.

داداش‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات افزود: در سال ۹۴مردم ولایت مدار استان ۲میلیارد تومان به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی در بازسازی عتبات عالیات مشارکت کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پشتیبانی مدافعان حرم اظهار داشت: در سال ۹۵ کمک‌های مردمی در قالب ستاد پشتیبانی مدافعان حرم صورت گرفت و مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات در سال ۹۵ در حدود ۶۰۰میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی بود.

وی ، اعزام چهار گروه از نیروهای فنی در رشته رفوگری فرش را از دگیر فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان شرقی بیان کرد و گفت: این گروه ها در قالب 15 تا 18 نفر از افراد هنرمند و ماهر به عتبات اعزام شده و قالی های حرم مطهر اباعبدالله الحسین را که تعدادی از آنها قدمت 300 تا 400 ساله داشت، به طرز بسیا ماهرانه ای مرمت و رفو کردند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک