صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
آغاز پروژه نصب کتیبه در باب الساعه حرم علوی بعد از ماه مبارک رمضان

تاریخ ایجاد   پنجشنبه, 1 تیر 1396     بازگشت

حسن پلارک در گفتگو با خبرنگار «فرهنگ نیوز» درباره دو پروژه جدید ستاد بازسازی عتبات در حرم امیرالمومنین (ع) گفت: هفته گذشته  تفاهم نامه آغاز دو پروژه جدید را با تولیت حرم حضرت علی (ع) به امضا رساندیم که یکی از آنها آغاز فاز دوم طلاکاری ایوان نجف است که گلدسته ها و فضای ایوان را بر می گیرد و قرار است بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: بازسازی و نصب کتیبه های تاریخی در باب الساعه حرم امام علی (ع) است که این پروژه نیز بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد؛ البته اکثر این کتیبه ها در نجف است و بخشی از آن در ایران مورد بازسازی قرار گرفته که برای نصب به نجف منتقل می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: طلاکاری ایوان نجف حدود 4 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و قرار است طلای مورد نیاز این کار توسط حرم تامین و کارهای مرمت کاری و بازسازی توسط ما انجام شود؛ البته بودجه مورد نیاز برای برای بازسازی و ترمیم گلدسته ها توسط آموزش و پرورش استان کرمان و خوزستان تامین اعتبار شده است.

پلارک خاطر نشان کرد: طبق پیش بینی ها یک سال زمان برای اتمام هر دو پروژه یعنی طلاکاری ایوان نجف و نصب کتیبه های باب الساعه حرم امام علی (ع) زمان نیاز داریم.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک