صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) گلباران شد

تاریخ ایجاد   پنجشنبه, 12 مرداد 1396     بازگشت

ر آستانه سالروز میلاد باسعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، بارگاه منور آن حضرت با حضور هزاران زائر و مجاور در مشهد مقدس گلباران شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم، مردم با در دست داشتن شاخه های گل حرکت خود را از میدان شهدای مشهد به سوی حرم مطهر رضوی آغاز کرده و در میانه راه خدام و خدمتیاران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نیز به صورت یکپارچه از مقابل سازمان مرکزی آستان قدس رضوی، به جمع مردم پیوستند.

خادمان بارگاه منور رضوی پیشاپیش مردم، پرچم های سبز رنگ آستان قدس رضوی را به دست گرفته و برای عرض تبریک و شادباش به سوی حرم مطهر رضوی حرکت کردند.

در طول مسیر حرکت زائران و مجاوران، پایگاه های صلواتی با توزیع شربت کیک از شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی کردند.
در این مراسم خادمان به همراه مردم در صحن جامع رضوی حرم مطهر تجمع نموده و با گلباران حرم ثامن الحجج (ع) فضا را عطرآگین کردند.
در ادامه مراسم مزبور، ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با مدیحه سرایی به این فضا معنویت و شادی بخشیده و ارادتمندان امام هشتم (ع) شادباش خود را به ساحت مقدس آن امام همام تقدیم کردند.

 

لازم به ذکر است که به مناسبت دهمین روز از دهه کرامت و شب میلاد حضرت امام رضا(ع) برنامه های متنوعی از طرف آستان قدس رضوی  از جمله دهمین دوره جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی با حضور تولیت محترم آستان قدس،جشن مدافعان حرم در صحن جامع رضوی و...برنامه ریزی و اجرا می گردد.

 

 

گل آرایی صحن آزادی به مناسبت میلاد امام مهربانی ها




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک