صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
بازدید نمایندگان ولی فقیه در سپاه و نیروی قدس از صحن حضرت زهرا (س)

تاریخ ایجاد   پنجشنبه, 12 مرداد 1396     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجج اسلام علی سعیدی و علی شیرازی ضمن بازدید از مراحل پیشرفت طرح صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در فضایی صمیمی با عوامل اجرایی گفت وگو کردند.

حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران در جریان این بازدید گفت: صحن مطهر حضرت زهرا(س)  قطعه‌ای از بهشت در روی زمین است و  باید در ابتدا  از مجاهدین صحنه عملیات در تحکیم ولایت علوی  و حسینی، خادمان و  تلاشگران ساخت این صحن شریف خسته نباشید گفت.

وی افزود: آنچه در اینجا که با نام مبارک حضرت زهرا (س) مزین شده است مشاهده می‌شود جامعیت کاملی است که ارئه دهنده خدمات فراگیر هم در بخش رفاه حال زائرین و هم در بخشهای دیگر می باشد.

سعیدی خطاب به خیرین و مشارکت‌کنندگان در فیض توسعه حرم مطهر علوی گفت: بی شک هر زائری که در سالهای آینده  در این صحن زیارت کرده و  سلامی به ساحت امیر المومنین حضرت علی (ع) می‌دهد، ثواب و حسنه‌ای نیز به خیرین و مشارکت‌کنندگان در ساخت آن نیز می‌رسد.

حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه نیز  اظهار داشت: وقتی انسان به این بنا در جوار بارگاه ملکوتی امیر المومنین نگاه می کند به عینه می بیند وجود این چنین  صحنی یک کار عادی نیست.

وی گفت وضعیت حرم مطهر علوی قبل از ساخت صحن و بعد از آن نشان دهنده لطف الهی است.

وی خاطر نشان کرد در مقام عظمت صحن جامع حضرت زهرا (س) باید گفت یک شهر بزرگ در جوار حرم مطهر علوی در نجف اشرف ساخته شده است.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک