صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
جلسه شورای اداری و هم اندیشی ستاد استان و ستاد مشهد مقدس

تاریخ ایجاد   دوشنبه, 11 دی 1396     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ، جلسه شورای اداری و هم اندیشی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس در دفتر ستاد مشهد مقدس برگزار گردید .

در این جلسه که با حضور آقای اکبر پارسا سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ، معاونین ستاد ، جناب آقای شیری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس و تنی چند از مسئولین ستادهای فرعی مشهد برگزار گردید به بررسی اهداف و برنامه ها و مشکلات و راهکارهای برون رفت از مشکلات پرداخته شد .

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت کلام الله مجید جناب حجت الاسلام روحانی نژاد مسئول امور روحانیون و نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ضمن گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و پشتیبانی از ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی به ابعاد این روز حماسی پرداختند . 

در ادامه جناب آقای شیری ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از فعالیت های این ستاد از سال 93 تا کنون ارائه دادند ایشان همچنین به ستادهای فرعی تشکیل شده در شهر مشهد اشاره و آنها را بازوان توانای ستاد مشهد دانستند سپس ایشان به برنامه های این ستاد در سال جاری اشاره نمودند.

 سپس جناب آقای پارسا ضمن تقدیر و تشکر از حضور کسترده مردم در سالروز 9 دیماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت به اتفاقات اخیر و نقش دستگاههای معاند با نظام اشاره کردند که باید با هوشیاری و بصیرت و اتحاد خنثی گردد . ایشان سپس به برنامه ها و اهداف ستاد در محقق شدن تعهدات سال جاری اشاره نمودند 

 در ادامه هریک از معاونین ستاد و هریک از مسئولین ستاد های فرعی ستاد مشهد به ارائه گزارش پرداختند. 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک