صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
دعوت از مردم مشهد جهت شرکت در راهپیمایی در محکومیت حوادث چند روز اخیر

تاریخ ایجاد   چهارشنبه, 13 دی 1396     بازگشت

 

براساس تصمیمات مسئولان استانی و شهرستانی و برای پاسخ به درخواست و توقعات مردم شهید پرور مشهد مقدس مبنی بر اعلام محکومیت و انزجار از این اقدامات غیرقانونی در روز پنجشنبه هفته گذشته و دو روز پس از آن و همچنین نشان دادن اینکه این اقدامات خواست و اراده اکثریت قریب به اتفاق مردم نبوده، مقرر است ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 14 دی ماه، مجوز تجمعی در میدان شهدا صادر شود. 

لذا از کلیه شهروندان مشهد دعوت می گردد تا با حضور در این راهپیمایی ،ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره)و خون شهدا، انزجار خود را از عوامل فتنه گر و خود فروخته غرب که حوادث تلخی را در چند روز گذشته در تاریخ کشور به ثبت رسانده و موجب خوشحالی زودگذر حامیان اصلیشان شدند اعلام نمایند.

 

همه با هم و در کنار هم به دشمنان انقلاب نشان خواهیم داد که علی رغم مشکلات اقتصادی ،پای انقلاب و خون  شهدای این انقلاب خواهیم ماند.... هیچکس در این کشور راضی نمی شود که پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی که صدها هزار خون پای آن ریخته شده، توسط عناصر فریب خورده به آتش کشیده شده و مورد هتک حرمت قرار گیرد. هیچکس راضی نیست که انسان های بی گناه کشته شوند و به اموال عمومی خسات وارد شود.

وعده دیدار:پنجشنبه، 14 دی ماه 1396 ساعت 9 صبح ،عرصه میدان شهدا




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک