صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
برگزاری همایش مسئولان ستادهای بازسازی عتبات خراسان رضوی

تاریخ ایجاد   سه شنبه, 19 دی 1396     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ، چهارمین همایش مسئولین ستاد های بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با حضور  آقای پارسا سرپرست ستاد استان، حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و مسئول امور روحانیون ، معاونین ستاد و مسئولین ستادهای شهرستان ها برگزار گردید .

در این همایش جناب آقای پارسا ضمن ارائه گزارش 9 ماهه از جذب و مشارکت های مردمی به تعهدات استان اشاره و فرصت باقی مانده تا انتهای سال را جهت رسیدن به تعهدات کشوری دانستند ایشان همچنین به برنامه های ستاد تا انتهای سال اشاره کردند.

در ادامه این همایش هریک از معاونین ستادها به ارائه گزارش پرداختند ، در این همایش هریک از مسئولین ستاد های شهرستان ضمن گزارش فعالیت ها و مشکلات موجود در شهرستان راهکارهایی جهت جذب ارائه نمودند .

 در حاشیه  این همایش حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این همایش فعالیت های ستادها در 9ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: ارائه شیوه های جدید در جذب و مشارکتهای مردمی بر اساس شرایط استان، راه و روشهای جذب خیرین و بررسی نقاط ضعف و قدرت جذب و مشارکت های مردمی در شهرستانهای استان از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تمام مبالغ جمع آوری شده صرفا برای بازسازی و نوسازی حرمین هزینه می شود، گفت: خراسان رضوی در جمع آوری کمکهای نقدی خیرین در رتبه دوم کشور قرار دارد.

حجت الاسلام روحانی نژاد با اشاره به اجرای 150پروژه در بازسازی و ترمیم اعتاب مقدسه افزود: طی یک دهه فعالیت ستاد پروژ هایی از جمله ترمیم و ساخت رواق ها، صحن ها، گنبدها و تعویض سنگها انجام شد.

وی با اشاره به اجرای توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن مطهر حضرت زهرا(س) با زیربنای 220 هزار مترمربع، گفت: در برنامه بلند مدت ما شاهد توسعه حرمین توسط مهندسان ایرانی هستیم که بر اساس معماری ایرانی و اسلامی در حال اجرا است.

 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک