صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
گردهمایی مسئولین امور بانوان ستادهای بازسازی عتبات کشور درمشهد

تاریخ ایجاد   شنبه, 23 دی 1396     بازگشت

 به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ، گردهمایی آموزشی مسئولین امور بانوان ستاد های بازسازی عتبات عالیات کل کشور در جوار امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با هدف تعامل تجربیات و بهره مندی از حضور اساتید ارجمندی از حوزه و دانشگاه در موضوع فرهنگ‌سازی، تبلیغات دینی و ترویج و جلب مشارکت عمومی همچون دکتر فلسفی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در وزارت جهاد کشاورزی ،  سرکار خانم گل گیر از اساتید حوزه علمیه قم  برگزار گردید 

در حاشیه این همایش سرکار خانم بیگی گفت: گردهمایی آموزشی مسئولان امور بانوان ستادهای بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.

وی افزود: در این گردهمایی تخصصی – آموزشی که با حضور مسعود شوشتری جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات و یوسف افضلی معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد برگزار شد، اساتید مجرب حوزه و دانشگاه به تبیین روش‌های بروز و کارآمد فرهنگی پرداختند.

بیگی با اشاره به تلاش عناصر وهابی و دشمنان برای شبهه افکنی و تضعیف باورهای شیعیان گفت: در یک کارگاه تخصصی، اساتید حوزه به شبهات مطرح شده در افکار عمومی و فضای مجازی پاسخ داده  و ضرورت‌های اعتقادی مشارکت در بازسازی عتبات را تبیین کردند.

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: با توجه به ضرورت تبیین بازسازی و توسعه عتبات، دکتر فلسفی از اساتید دانشگاه نیز در کارگاه آموزشی ویژه، جدیدترین متدهای فرهنگ‌سازی، تبلیغات دینی و ترویج و جلب مشارکت عمومی را برای بانوان تشریح کرد.

وی گفت: طی این همایش دو روزه، بانوان حاضر درکارگروه و کمیته‌های تخصصی جذب نذورات، جذب خیرین و متبرعان، تبلیغات و فرهنگی و اربعین به بررسی مشکلات و تبیین راهکارها پرداختند.  

 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک