صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
دیدارسرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با دکتر احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان

تاریخ ایجاد   سه شنبه, 24 بهمن 1396     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ، اکبر پارسا سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در راستای جلسات و دیدارهای خود در جهت تحقق اهداف ستاد به همراه تنی چند از معاونین با دکتر احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان دیدار کردند

در این دیدار که روز چهارشنبه مورخ 18 بهمن ماه در دفتر روزنامه خراسان برگزار گردید آقای احدیان ضمن خیر مقدم و تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت : همه کارهای شما در ستاد بازسازی عتبات با خلوص نیت است و و جزء این در راه اهل بیت (علیهم السلام) نیز نمیتواند باشد ، این خلوص نیت است که شاهد پیشرفت چشمگیر اهدا نذورات و کمک های مردمی و در نتیجه پیشرفت در توسعه حرم های اهل بیت (علیهم السلام) هستیم .

احدیان افزود کاری که زیارت می کند هیچ کار فرهنگی نمیتواند انجام دهد آثار فرهنگی زیارت یا سالیان سال همراه زائر است کار ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز تقویت فرهنگ زیارت است که فوق العاده مهم است 

در ادامه اکبر پارسا ضمن تقدیر و تشکر ،  فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفتند ایشان همچنین ضمن ارائه گزارش فعالیت های ستاد بازسازی عتبات به پروژه صحن حضرت زهرا (سلام الله علیها ) اشاره و آن را بزرگترین پروژه جهان اسلام دانسته که باعث افتخار مسلمین بویژه شیعیان است 

پارسا در ادامه به پروژه لاغرسازی ستون های اطراف ضریح  و همچنین ترفیع گنبد حرم اباعبدالله الحسین (علیه السلام) 

چهارشنبه 18 بهمن ماه  سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به همراه جمعی از معاونین ایشان  ضمن بازدید از مؤسسه فرهنگی خراسان، با مدیرعامل مؤسسه و مدیرمسئول روزنامه خراسان، دیدار و گفت وگو کردند.

  سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در این نشست، ضمن تقدیر از روزنامه خراسان به دلیل انعکاس مناسب اخبار این ستاد، زبان رسانه را زبان تعقل دانست که در زمان کنونی، مورد نیاز جامعه است.

"اکبر پارسا" رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این ستاد گفت: فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات، با بازسازی حرم اهل بیت (ع) آغاز شد و پس از آن نیز توسعه حرم اهل بیت (ع) در دستور کار ستاد قرار گرفت.

وی افزود: مشارکت در ساخت صحن حضرت زهرا (س) در شهر نجف با 220 هزار متر مربع به عنوان بزرگ ترین پروژه مذهبی جهان اسلام، آغاز به کار ساخت صحن حضرت زینب (س) در شهر کربلا با وسعت 160 هزار متر مربع، کمک به توسعه حرمین شریفین در شهر کاظمین و کمک به بازسازی حرمین سامرا، از جمله فعالیت‌های ستاد استان است.

پارسا خاطرنشان کرد: از جمله مهم ترین فعالیت‌های این ستاد در شهر کاظمین، طلاکاری گنبدهای حرمین، طلاکاری سه ایوان، ساخت دو صندوقچه برای حرم ائمه (ع) و ساخت هشت در بوده که کار پنج در به پایان رسیده و نصب شده است.

وی افزود: علاوه بر این، ستاد بازسازی عتبات استان در موضوع مرتفع سازی گنبد امام حسین (ع) و تأمین خشت‌های طلای مورد نیاز برای آن، مشارکت دارد.

وی با اشاره به اعزام سالانه بیش از 300 نیروی متخصص برای انجام پروژه‌های عمرانی در حرمین گفت: حدود 300 نفر از خادمان حرمین کاظمین نیز با مشارکت ستاد بازسازی عتبات و آستان قدس رضوی، در شهر مشهد آموزش دیده اند. رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همچنین درباره  فعالیت‌های ستاد استان در طول دوسال در زمینه راهپیمایی بزرگ اربعین نیز  گزارشی ارائه کرد.

 

تقویت و تعمیق فرهنگ زیارتمدیر مسئول روزنامه خراسان نیز در این نشست گفت: زیارت به عنوان یک رکن مهم در انتقال مفاهیم دینی به شمار می‌رود که هیچ یک از دیگر امور فرهنگی، چنین ظرفیتی ندارد و تأکیدات اهل بیت (ع) نیز به دلیل آثار مهم مترتب بر زیارت است. "محمدسعید احدیان" افزود: کار ستاد بازسازی عتبات نیز تقویت و تعمیق فرهنگ زیارت است و به دلیل آن که فعالان در این حوزه مخلصانه کار می‌کنند، آثار فراوانی به همراه دارد. مدیرمسئول روزنامه خراسان همچنین در این نشست برای همکاری رسانه‌ای بیشتر با ستاد بازسازی عتبات اعلام آمادگی کرد. 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک