صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس

تاریخ ایجاد   سه شنبه, 8 اسفند 1396     بازگشت

 به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات به همراه جمعی از مدیران ستاد از مسجد کوفه بازدید و با تولیت آن دیدار داشت.

پلارک در این دیدار با اشاره به افزایش شمار زائران در سالهای اخیر گفت: رشد فزاینده زائران می طلبد که همه متولیان فضاهای زیارتی و رفاهی در اعتاب مقدسه متناسب با جمعیت، طرح‌های توسعه ای را در دستورکار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه با همکاری تولیت حرم‌های مطهر، مسولان اعتاب مقدسه عراق و اماکن مذهبی اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود: در مسجد کوفه نیز چند طرح بازسازی و مرمت توسط ایرانیان صورت گرفته است. 

وی گفت: در مسجد کوفه هم در صورت درخواست دیوان وقف شیعی عراق، آمادگی داریم تا طرح پیشنهادی برای توسعه را متناسب با تمام فاکتورهای فنی ارائه کنیم.

سید محمد مجید موسوی تولیت مسجد کوفه نیز با تجلیل از اقدامات صورت گرفته برای توسعه عتبات گفت: در مسجد کوفه اقداماتی نظیر ساخت ضریح حضرت مسلم ابن عقیل(ع)، ساخت چند در و نیز سنگ‌کاری کف مسجد با همت ایرانیان صورت گرفته است.

وی همچنین خواستار مشارکت متخصصان ایرانی در طراحی و ساخت ضریح مختار ثقفی، طراحی و ساخت صحن حضرت ابوطالب(ع) در مسجد کوفه، کتابخانه و موزه شد.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک