صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
برگزاری همایش یاوران بازسازی عتبات عالیات شهرستان طرقبه

تاریخ ایجاد   چهارشنبه, 23 اسفند 1396     بازگشت

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ، همایش یاوران بازسازی عتبات عالیات شهرستان طرقبه روز یکشنبه 20 اسفندماه 96 با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه و مسئول ستاد این شهرستان به همراه مسئولین و معاونت های ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی برگزار گردید.

 

در این همایش که در سالن اجتماعات امام زادگان ناصر و یاسر این شهرستان برگزار گردید علاوه بر مقامات یاد شده اعضاء شورا  ، دهیاران و  اعضا شورای اداری این شهر نیز حضور داشتند .

 

در ابتدای جلسه پس از تلاوت کلام الله مجید جناب آقای متقی مسئول ستاد بخش بیناود ضمن خیر مقدم و تشریح برنامه های ستاد این بخش به این نکته اشاره کردند که بخش بینالود را شامل 2 ستاد مجزا کرده اند که هریک دارای مسئول و چارت سازمانی مجزایی هستند با اهداف و برنامه های مشترک که ان شاء الله با برنامه ریزی و پشتکار و هحمایت مسئولین شهرستان شاهد تحقق اهداف باشیم.

 

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین ایزدی به ایراد سخن پرداختند ایشان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در اعتاب مقدسه آن را باعث رضایت و خشنودی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) دانستند که همانا باعث رضایت حق تعالی خواهد بود ایشان همچنین از دستگاه های اجرایی شهرستان خواستند نهایت همکاری را با این ستاد داشته باشند.

 

سپس فرماندار این شهرستان مهندس سید حسن حسینی  ضمن تقدیر از بانیان این جلسه آن را باعث اتحاد و همدلی مسئولین در بازسازی اعتاب مقدسه دانسته وافزودند بازسازی عتبات موجب صادر کردن فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به سایر کشور ها می شود ضمن آنکه توسعه و بازسازی حرم های شریفه باعث تسهیل در امر زیارت هم وطنان عزیزمان خواهد شد.

در انتهای جلسه جناب محمودی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات طرقبه ضمن تشکر از حضار جهت شرکت در جلسه و تشریح برنامه های این ستاد از همه خواستند در این امر مهم که باقی الصالحاتی خواهد بود برای همه ما، نهایت تلاش و همکاری و همیاری را داشته باشند که باعث خشنودی اهل بیت (علیهم السلام) و خصوصا امام عصر حضرت صاحب الزمان (عج) خواهد شد. 

 

 

    




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک