صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
قرارداد چندین پروژه مهم میان سازمان‌ اقتصادی‌ رضوی و ستاد عتبات عالیات امضاء شد

تاریخ ایجاد   يکشنبه, 27 اسفند 1396     بازگشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حسین رنجبران با اشاره به قرارداد و تفاهم‌نامه صورت گرفته بین سازمان اقتصادی رضوی و ستاد بازسازی عتبات عالیات، گفت: هدف ما در وهله اول، مشارکت در فیض پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات بوده که به این منظور طی مذاکرات صورت گرفته با ستاد بازسازی عتبات، نخستین قرارداد برای تولید و نصب کاشی بخشی از طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف با شرکت کاش سنتی رضوی امضاء شد.

وی مدت این قرارداد را 6 ماه عنوان کرد و افزود: این برای نخستین بار است که شرکت تولیدکننده کاشی از خراسان رضوی در پروژه‌های بازسازی عتبات حضور پیدا می‌کند.

رنجبران ادامه داد: در نشستی که حدود 3 ماه قبل با ستاد بازسازی عتبات داشته‌ایم، این مسئولان با تمامی ظرفیت‌های هلدینگ عمران قدس رضوی و شرکت‌های تابعه در بخش‌های مختلف آشنا شدند.

وی از امضاء تفاهم‌نامه مشارکت در توسعه حرم امام حسین(ع) در کربلا میان آستان قدس رضوی و ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد و افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، بخش عمده‌ای از عملیات ساخت صحن حضرت عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) پس از خاکبرداری، از جمله تکمیل طراحی، ساخت و تامین چوب، کاشی، هبلکس و... بر عهده هلدینگ عمران آستان قدس رضوی است.

رنجبران ادامه داد: در این پروژه شرکت‌های صنایع چوب رضوی، کاشی سنتی، بتن و ماشین قدس رضوی، معادن قدس رضوی و... حضور خواهند داشت.

وی احداث کارخانه تولید کاش سنتی در کربلا را یکی از برنامه‌های این هلدینگ در سال آینده عنوان کرد و افزود: طی مذاکرات ستاد بازسازی عتبات عالیات با هلدینگ عمران آستان قدس رضوی و از طرفی با توجه به خاکبرداری صورت گرفته در این مکان، هماهنگی‌ها برای احداث کارخانه تولید کاشی سنتی توسط آستان قدس رضوی انجام شد.

رنجبران ادامه داد: خاک این منطقه به دلیل متبرک بودن، جایگاه ویژه‌ای برای کشورهای مسلمان و به ویژه شیعیان دارد، لذا با احداث این کارخانه می‌توان حجم بسیار زیادی از خاک متبرک کربلا را جمع‌آوری و ضمن تولید کاشی سنتی و انجام کار فرهنگی، بازار اقتصادی خوبی نیز ایجاد کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 9 شرکت در زیرمجموعه هلدینگ عمران رضوی فعالیت می‌کنند که هدف آن‌ها در وهله نخست، ارتقاء بهره‌وری وضع موجود در شرکت‌ها برای استفاده حداکثری از منابع و در وهله بعدی توسعه فعالیت‌ها است.

وی ادامه داد: در بحث توسعه، در گذشته شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ بیشتر اقدامات محدود به حریم حرم و استان خراسان را انجام می‌داده‌اند اما اکنون به واسطه بهره‌مندی از نیروهای مجرب و پتانسیل‌های موجود، سیاست‌گذاری‌ها بیش از پیش به سمت ورود به پروژه‌های ملی و فراملی نیز میل پیدا کرده است. 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک