صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
اولین جلسه کمیته اربعین سال 97ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی

تاریخ ایجاد   شنبه, 1 اردیبهشت 1397     بازگشت

 

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ، اولین جلسه کمیته اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در سال 97 برگزار گردید . در این جلسه که با حضور اکبر پارسا سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و سایر اعضاء این کمیته برگزار گردید.

 

در این جلسه آقای پارسا ضمن تبریک اعیاد گذشته و در آستانه فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد این ماه اولین جلسه کمیته اربعین در این ماه را از برکات آن دانستند ایشان در ادامه به اربعین سال 96 اشاره و افزودند با تمامی کاستی ها اربعین 96 با شرایط خوبی برگزار گردید و نتایج بسیار خوبی نیز عاید گردید . در ادامه پارسا گفت تمامی مجوزهای صادر شده برای مواکب در سال جدید باطل شده و برای صدور مجوز موکب ها تصمیمات جدیدی اتخاذ گردید 

 

پارسا در بخش دیگری از صحبت های خود افزود تمامی نقاط ضعف و قوت اربعین 96 مشخص گردیده است که ان شاء الله با بررسی دقیق در سال جدید خدمات و توفیقات بیشتری عاید گردد تا موجب زضایت اهل بیت و زائرین اباعبدالله الحسن (ع) فراهم آید .

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم ارائه کردند .

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک