صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
اولین همایش مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی درسال 97

تاریخ ایجاد   سه شنبه, 4 اردیبهشت 1397     بازگشت

اولین همایش مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در سال97 با حضور اکبر پارسا مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و معاونین ایشان و مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات استان برگزار گردید.
در این همایش که روز  پنجشنبه 30 فروردین ماه برگزار گردید گزارشی از عملکرد سال 96 ارائه و برنامه مدون سال 97 تشریح گردید.
در ابتدای این همایش دکتر حمیدی رییس بانک بانک ملت استان که میزبان این همایش بودند به ایراد سخن پرداختند ایشان فرمودند: به لطف اهل بیت(ع)  زندگی ما آکنده از معنی است ، قرآن و اهل بیت(ع)بهترین راه زندگی را به ما آموخته اند که موفقیت و سربلندی و سعادت همه ما منوط به حرکت در این مسیر است.
ایشان افزود:در دنیا و عالم معنی بالاترین درجه آن عشق است، حداعلی محبت عشق است و کاری که با عشق انجام شود نهایت موفقیت را بهمراه دارد اهل بیت (ع) مسیری را که مشخص کرده اند عین عالم معنی است و شماهایی که در مسیر اهل بیت (ع) و نمایان کردن مسیر اهل بیت به مردم گام برمی دارید قطعا موفق خواهید بود و همچنین موجبات رضایت اهل بیت (ع)و باری تعالی را فراهم می آورید ان شاء الله خداوند توفیق روزافزون برای شما عنایت فرماید.
در ادامه این جلسه آقای اکبر پارسا سرپرست ستاد ضمن تقدیر و تشکر از جناب حمیدی فرارسیدن ماه عزیز شعبان و اعیاد این ماه را تبریک گفتند .
در ادامه پارسا افزود این ستاد در سال 96 تا حدود زیادی به تعهدات خود عمل کرده است این ستاد در اربعین حسینی بالغ بر 8 میلیارد تومان بصورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری نذورات داشته است که در اربعین حسینی از زائرین اباعبدالله الحسین پذیرایی گردید و همین موکب ها در بازگشت از اربعین که همزمان با زلزله مهیب غرب کشور شده بود به ارائه خدمت به زلزله زدگان عزیز کشورمان پرداختند.
پارسا گفت خراسان رضوی 4 درب حرم مطهر امامین جوادین را در دست ساخت دارد که با همت مردم ولایتمدار استان درحال ساخت است که برای طلاکاری های آن نیاز به جمع اوری نذورات و کمک های مردم و محبین اهل بیت (ع) دارد.
ایشان به صحن حضرت زینب اشاره کردند و فرمودند برای ساخت هر مترمربع این صحن 4میلیون تومان درنظر گرفته شده است که سهم استان در این مهم 7 میلیارد تومان است که با نذورات و کمک های مردمی در تحقق این امر پیش خواهیم رفت 
پارسا گفت :در سال گذشته بیش از 200 نفر نیروی متخصص تبرعی ازاین ستاد به عتبات اعزام شده اند که در بازسازی و ساخت حرم های اهل بیت(ع) فعالیت داشته اند.
ایشان در بخشی دیگر از صحبت های خود افزود : حدود 3 هزار خشت از 16 هزار خشت ایوان های مطهر امامین کاظمین باقی مانده است که با همت مردم خیر استان تامین خواهد شد
پارسا افزود مردم و محبین اهل بیت میتوانند کمک ها و نذورات خود را به شماره حساب
 0120 200 000 000 
نزد بانک ملی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب استان به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی واریز نمایند همچنین میتوانند از درگاه اینترنتی این ستاد به آدرس
 
atabatkh.com/pay
 
و شماره دستوری#780*110*5* اقدام نمایند.
 
در ادامه هریک از معاونین گزارشی از عملکرد واحد خود در سال 96 را ارائه کردند 
سپسس هریک از مسئولین ستادهای شهرستان ها ضمن ارائه گزارش عملکرد سالیانه خود تجربیات و نقطه نظرات خود را برای موفقیت هرچه بیشتر سایر ستادها ارائه نمودند .
در انتها از نفرات برتر استان  تقدیر و تشکر گردید
 
 
  
  
  
 
   
  

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک