صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
عراقی‌ها خواهان ورود ایران به پروژه‌های توسعه عتبات هستند

تاریخ ایجاد   دوشنبه, 7 خرداد 1397     بازگشت

  

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، مسعود شوشتری در جشنواره نشان محبت که با حضور خیل مشتاقان و محبین اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه موسی الکاظم (ع) برگزار شد با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه های بزرگی همچون ساخت صحن حضرت زهرا(س) در کنار بارگاه ملکوتی امام علی(ع) در نجف اشرف اظهار کرد: این پروژه با زیربنای 220 هزار مترمربع طرحی بسیار زیبا با معماری منحصر به فرد است که تا پایان امسال به تولیت مربوطه تحویل خواهد شد.

شوشتری با بیان اینکه همه مصالح مورد نیاز برای ساخت صحن حضرت زهرا(س) از انواع ایرانی تامین شده، گفت: حدود دو هزار نفر در ساخت این پروژه مشارکت دارند که همه آنها ایرانی هستند.

شوشتری به پروژه لاغرسازی ستون های دور ضریح امام حسین(ع) در کربلا به عنوان پروژه بزرگ دیگر در دست اجرا از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور اشاره کرد و افزود: این پروژه با هدف بزرگ شدن محوطه داخلی حرم امام حسین(ع) در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه تا قبل از اجرای این پروژه فاصله بین ضریح و ستون ها در حرم امام حسین(ع) 1.5 متر بود که با لاغر کردن ستون ها این فاصله به بیش از چهار متر خواهد رسید، از اتمام کار لاغر سازی ستون ها تا پایان شهریور امسال خبر داد و عنوان کرد: تلاش شده تا در اجرای پروژه لاغرسازی ستون ها، معماری حرم امام حسین(ع) حفظ شود.

شوشتری همچنین با اشاره به خریداری زمینی به مساحت شش هزار مترمربع در حد فاصل بین خیمه‌گاه و تل‌زینبیه و حرم امام حسین(ع) از سوی عراقی ها بیان کرد: عراقی‌ها می خواهند طراحی و ساخت صحن حضرت زینب (س) در این زمین را به ایرانی‌ها واگذار کنند.

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک