صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
بازسازی عتبات جزو سودآور‌ترین سرمایه گذاری‌های عالم است

تاریخ ایجاد   پنجشنبه, 28 تیر 1397     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی در گردهمایی مسئولان ستادهای بازسازی عتبات نهادها و وزارتخانه‌ها گفت: انسانی که زندگی اش را ایمانی و مبتنی بر محور اصل ولایت و محبت به خدا تعریف کرده است راه سعادت را در پیش خواهد گرفت؛ یعنی انسان با ارتباط با اهل بیت (ع) در مسیر گسترش وجودی و ایمانی خود حرکت می‌کند و آنچه را که برای حیات ابدی اش به کار می‌آید می‌سازد.

وی افزود: افرادی که در ستاد‌های بازسازی عتبات عالیات حرکت می‌کنند و در این راه قدم‌های مثبتی بر میدارند، توفیقات بزرگی را خداوند نصیب آنان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: وقتی کار‌های انسان با اهل بیت (ع) پیوند می‌خورد تماما ارزش می‌یابد.

وی افزود: در این مسیر تمام اعمال مذهبی، دینی و عبادی که جزو مسلمات اسلامی است، زمانی ارزش می‌یابد که به عنصر ولایت وصل باشیم. افرادی که در این مسیر خاص‌تر و در خدمت اهل بیت (ع) حرکت می‌کنند در شاهراه ایمان و سرمایه گذاری برای حیات ابدی فعالیت می‌کنند. وقتی مردم را برای حضور در بازسازی عتبات عالیات و امر خیر دعوت می‌کنید این یک سرمایه گذاری و جزو سودآور‌ترین سرمایه گذاری‌های عالم است.

وی اضافه کرد: در فرهنگ اخلاق اسلامی مراتبی داریم و برای آدم‌های مختلف با گرایش‌های مختلف خداوند راه را بازگذاشته است. برخی با تهدید و ترس به منظور نجات از عذاب در راه اهل بیت (ع) حرکت می‌کنند و برخی هم سرمایه گذاری می‌کنند تا سودی ببرند و مراتب بالاتر حقیقت عنصر ولایت را پذیرفته و با عشق حرکت می‌کنند که تمامی این افراد نزد خداوند پذیرفته شده اند، اما جایگاه‌های متفاوتی دارند انسان با هر حرکتی به دریای بیکران الهی وصل می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی به اهل بیت (ع) وصل می‌شویم در حال پاکسازی و تطهیر خود هستیم تا مسیر رشد را بیابیم. ما هرکاری که برای بازسازی عتبات کنیم به بازسازی انسانی و ایمانی خود کمک می‌کنیم، افراد با پیوند اهل بیت (ع) وجود خویش را توسعه می‌دهند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه همچنین گفت: اینجا ستاد احیای ایمان و بازسازی روح است به واسطه اهل بیت (ع) حقیقت همه زندگی‌ها درست می‌شود، باید بتوانیم این امر مهم را در جامعه رواج دهیم.

صادقی خاطر نشان ساخت: به کوری چشم دشمنان اهل بیت (ع) مردم ایران این کمک‌ها را توسعه می‌دهند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک