صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
بیشترین کمک بازسازی عتبات در استان های محروم جمع آوری شد

تاریخ ایجاد   يکشنبه, 28 مرداد 1397     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، داریوش ارجمند در جشنواره نشان محبت که در سینما بهمن سنندج برگزارشد، گفت: بیشترین کمک بازسازی عتبات عالیات در استان های محروم و کم برخوردار کشورمان جمع آوری شده است.

بازیگر نقش مالک اشتر در سریال فاخر امام علی(ع) با اشاره به اینکه اختلاف و شکافی بین اهل تسنن و تشیع در کشورما وجود ندارد،گفت:نه تنها شیعه وسنی ومسیحی حتی جهود هم به امام حسین(ع) ادای احترام می‌کنند.

وی عنوان کرد: امیر المومنین به مسلمانان توصیه کردند دو چیز را فراموش کنید خوبی هایی که به دیگران کردید و بدی هایی که به شما کردند و خداوند و قیامت را هیچ گاه فراموش نکنید.

وی اظهارداشت: متاسفانه امروز تعداد انسان های قیامت باور کم شده و مبلغین دینی باید قیامت باوری را در قلب مردم احیا کنند.

ارجمند ادامه داد: اگر  اتفاق مذکور محقق شود بسیاری از مشکلات  جامعه ما حل خواهد شد.

وی بیان کرد: بازسازی عتبات راهنمایی و مایه آرامش ما در بیابانی که جز وحشت برای ما چیزی ندارد، است.

وی اضافه کرد: هدف ما از  بازسازی عتبات عالیات این است که گم نشویم وهر چقدر روشن تر و درخشان تر کنیم نسل اینده هم کمتر گم خواهند شد.

ارجمند با اشاره به اینکه نوع زیارت ، پیاده روی به کربلا دنیا را حیران کرده است، گفت: کدام بزرگ سیاسی و قدرتی می تواند چنین راهپیمایی را ایجاد کند، تنها کسانی که بر دل ما حکومت می کنند می توانند این کار را انجام دهند.

وی اظهارداشت: اگر بخشی از مردم هنوز در جامعه ما در چنین برنامه هایی مشارکت می کنند حاکی از   قیامت باوری آنها است و افرادی هم که به مقدار زیاد احتکار می‌کنند به قیامت باور ندارند.

وی عنوان کرد: نکته حائز اهمیت در سفرهایی که به استان های مختلف کشور داشتیم این بوده که استان های کم برخوردارتر و محروم تز همیشه بیشترین کمک را به بازسازی عتبات عالیات کردند.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک